Článek

Weby hezky česky: Dobrá doména

Dobrá doménaWeby hezky česky: Dobrá doména

Za projektem Dobrá doména stojí sdružení CZ.NIC, jehož hlavní činností je provozování doménových jmen s příponou CZ. Na webu najdete v hlavní roli Aleše Mokrého ve stylu, který tak trochu připomíná seriál IT Crowd. Pochvalu si kromě webu jistě zaslouží i zajímavá offline komunikace. Hlasujte jak se vám web líbí a pokud by jste měli tip na další zajímavý web, který se vymyká zažitým standardům co se grafického zpracování či kreativity týče, napište nám do komentářů.

-

-

Dobrá doména

Adresa:
www.dobradomena.cz

Popis:

Slogan kampaně: K čemu je dobrá dobradomena.cz? Zeptejte se Aleše

Zadání: Vytvořit osvětovou kampaň, jejíž hlavním cílem je upozornit na výhody vlastní domény, ukázat, jak je snadné internetovou doménu zaregistrovat, vysvětlit, jak se o doménu starat a jak ji chránit.

Cílová skupina: širší internetová veřejnost, především mladí lidé. Důvodem bylo, že naprostá většina lidí kteří se ve světě internetu úplně neorientuji, se stejně zase obracejí na své děti nebo mladé kolegy atd… z tohoto důvodu šlo o to pojmout řešení především zábavnou formou.

Řešení: Kampaň využila především vlastní webové stránky www.dobradomena.cz, která návštěvníkům originálním a zábavným způsobem vysvětlí, jaké jsou výhody vlastnictví vlastní domény .cz, jak se domény registrují, zabezpečují, jakým způsobem je o ně třeba pečovat apod.

Agentura vystavila kampaň na fiktivní postavě zaměstance oddělení IT Aleše Mokrého, který ve své kanceláři celý den provází návštěvníky stránkami www.dobradomena.cz a svým velmi specifickým způsobem je informuje o tom, k čemu je dobrá dobradomena.cz. Mikrostránka je doplněna dalšími komunikačními kanály v podobě sociálních sítí (Facebook, Twitter, Youtube) a mixu klasické inzerce, indooru a dalších.

Stránky www.dobradomena.cz zaznamenaly značný ohlas a Aleš Mokrý si bezesporu získal své příznivce i díky svým aktualizovaným statusům na síti Facebook, diskuzím, reklamním předmětům jako byla trička, hrníčky, plakáty či pohlednice.

Tvůrčí tým:
Koncept, design, copywriting: Scholz&Friends Praha
Programing: Nýdrle studio

Datum spuštění:
Září 2009

Klient:
CZ.NIC

Zajímavost:
Je to cele toceno v nasi zasedacce, nejsou money:-)

ČMSS

-

ČMSS

ČMSS

ČMSS

ČMSS

ČMSS

ČMSS

A jak se web líbí Vám? Pokud máte tip na zajimavý web do této rubriky či byste chtěli představit ten váš napište nám anebo vložte komentář do diskuze pod článkem

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/webdesign/dobra-domena-ales-mokry.html

23.11.09