Webdesign

Národní galerie představila nový web. Autorem je Brainz Disruptive.

Nový web Národní galerie Praha navazuje na nové logo a vizuální styl, kterou v roce 2018 připravilo Studio Najbrt. V loňském roce proběhla soutěž, kterou z pěti oslovených vyhrálo studio Brainz Disruptive. Výrazný prostor na novém webu dostávají díla ze sbírek Národní galerie a z probíhající výstavy.

„Naší představou bylo originální a rozpoznatelné řešení, které nás odliší při zachování maximální funkčnosti a přehlednosti.“
Karolína Pláničková, vedoucí marketingu NGP

 

Explikace

Štěpán Kleník a Pavel Kappel, Brainz Disruptive

„Realizaci nového webu Národní galerie Praha předcházela dlouhá koncepční příprava, ve které jsme navrhli zásadní proměnu toho, jak by měla jedna z největších kulturních institucí komunikovat a budovat se svými návštěvníky dlouhodobý vztah. Konkurencí již totiž nejsou pouze ostatní galerie, ale v zásadě všechny volnočasové aktivity.

Webová prezentace instituce proto vychází z nejnovějších trendů a zároveň zohledňuje široké spektrum cílových skupin, od nadšenců do výtvarného umění až po tuzemské i mezinárodní odborníky. Hlavní myšlenkou bylo kultivovat nejen v galerijním prostoru, ale také v tom digitálním.

Písmo:

Tým:

  • Koncept: Štěpán Kleník, Pavel Kappel
  • Producer: Martin Gregor
  • Creative Supervisor, Art Director: Marc Sanderson
  • Head of Development: Ladislav Janeček
  • Development team: Jakub Dibala, Jiří Váňa

Ukázky

Logo Národní galerie:

Národní galerie

Zdroj a foto: ngprague.cz