Článek

Festival Divadlo s vizuálem dvougeneračních hereckých rodin od Touch Branding

Již 26. ročník Mezinárodního festivalu Divadlo, který se koná v Plzni, představuje mimořádné a pozoruhodné české a zahraniční inscenace, a to v široké škále tematické, stylové i žánrové. Od roku 2005 festival v komunikaci používá slogan Fandíme divadlu a s rokem 2009 se na plakátech začali objevovat známí divadelní herci, kteří explicitně „fandili divadlu“, čímž vyjadřovali podporu tomuto plzeňskému festivalu. Letošní kampaň pro festival připravilo studio Touch Branding.

„Že nebudeme z herců dělat rozjásané fanoušky, jak tomu bylo v předešlých ročnících, nám bylo jasné hned od začátku,“ říká Martin Marušinec, kreativní ředitel studia Touch.

Hledalo se proto jiné téma, které by umožnilo zachovat slogan i známé tváře herců. Volba padla na motiv dvougeneračních hereckých rodin a slogan Fandíme divadlu se doplnil o dovětek Napříč generacemi. Na plakátech a ostatních festivalových materiálech se tak můžete potkat s rodinou Polívkových (Bolek a Vladimír), Miroslavem a Lenkou Krobotovými, Ivou Janžurovou a Sabinou Remundovou, Lenkou Termerovou a její dcerou Marthou Issovou a v neposlední řadě Luďkem Munzarem a jeho dcerou Barborou.

Festivalový spot režíroval Jan Hřebejk ve spolupráci s DOP Janem Malířem (Pelíšky, Musíme si pomáhat, Pupendo), produkci zastřešila Barletta.

Mezinárodní festival Divadlo 2018

Directed by Jan Hřebejk, this spot for Mezinárodní festival DIVADLO marks his another collaboration with legendary dop Jan Malíř (Pelíšky, Musíme si pomáhat, Pupendo,…).Thanks to Bolek Polívka, Iva Janžurová, Ivan Trojan, Ladislav Trojan, Lenka Krobotová, Lenka Termerová, Luděk Munzar, Martha Issová, Miroslav Krobot, Sabina Remundová, Vladimír Polívka and Bára Munzarová!

Zveřejnil(a) Barletta Productions dne Středa 5. září 2018

„Původní představu, že použijeme pro vizuál festivalu fotky z natáčení jsme museli opustit. To, co dobře funguje v televizi, se nemusí hodit na outdoor a naopak,“ vysvětluje Martin Marušinec.

Ukázky vizuálního stylu

Ve studiu nakonec zvolili grafický přístup, původní fotky dostály výrazných retuší, zesvětlení a následně i přebarvení. Vznikla tak výrazná a barevná kampaň s unikátní zdvojednou typografií v sloganu, která nyní běží v Plzni a Praze.

Další práce Touch Branding

Febiofest má nový vizualní styl — autory jsou Martin Marušinec a Aleš Mička ze studia Touch

Víno Patagona – packaging koncept od studia Touch s dvouvrstvou lahví

Zdroj a foto: touchbranding.com