Víno Patagona – packaging koncept od studia Touch s dvouvrstvou lahví

Patagona je packaging koncept, který představuje jedinečnou kombinaci dvouvrstvé lahve Cooleo a skleněného uzávěru Vinolok. Tato koncepce vznikla ve studiu Touch Branding, které s výrobcem sklěněných zátek Vinolok pracuje na dlouhodobé bázi. Cílem tohoto – a dalších podobných konceptů – je vytvořit inspirativní obaly z existujících lahví a zátek.

Logo Patagona – chilský kolibřík – je na lahev aplikováno metodou hot stampingu, aby bylo dosaženo kovového vzhledu. Těsnící kroužky uzávěrů Vinolok jsou zbarveny tak, aby odpovídaly barvám loga. Zbytek brandingu na lahvi je realizován tiskovou metodou flocking, která vytváří povrch na dotek podobný textílii.

Kombinace dvouvrstvé lahve a skleněného uzávěru dodává tomuto obalu na víno velmi moderní dojem. Vysoce účinná izolace mezi dvěma sklěněnými vrstvami udržuje nápoj chladnější mnohem delší dobu, než je tomu u běžné skleněné lahve. Díky tomu je ideální například pro letní piknik nebo výlet na pláž.

Díky své unikátnosti je pravděpodobné, že obal neskončí v koši, ale najde uplatnění i po konzumaci vína. Tím jde vstříc trendu opakovaného použití obalů.

Láhev Cooleo, která pochází z Německa, je první dvouvrstvá láhev na světě vyráběná tradiční technikou foukání skla. Pro tisk přímo na lahev byly vybrány technologie tiskárny Decoglass v Polsku. Rendry připravilo brněnské studio AllCity.

Další práce studia Touch Branding

Logo nástupce Opencard – Lítačka – je inspirováno dopravní mapou Prahy

Studio Touch Branding redesignovalo logo i čtvrtletník Aspen Institute Central Europe

Zdroj a foto: touchbranding.com