Články

Studio This is Garcy navrhlo logo a láhev raw nápoje MAGU KOMBUCHA

Více než rok zabralo partě českých nadšenců a vědců dát dohromady tu nejlepší recepturu probiotické raw bomby zvané kombucha. I když je kvalita výrobku na prvním místě, stejný důraz tým kladl na design, branding a digitální prezentaci produktu, pro kterou vybral studio This is Garcy.

Možná vám slovo kombucha ještě mnoho neříká, připravte se ale na to, že po vzoru úspěchu v zahraničí ho bude všude plno. MAGU vzniká kvašením zelených čajů za pomoci symbiotického komplexu bakterií a kvasinek. Ty po více jak měsíc trvající fermentaci přemění původní čajový nálev ve vysoce probiotický, enzymatický, raw nápoj s bezpočtem zdraví prospěšných vlastností a svěží, říznou chutí. MAGU vzniklo se záměrem stát se zdraví prospěšnou, raw alternativou k chemicky vytvářeným energy drinkům, vlastnostmi se zařadit po bok doplňků stravy a přesto si zachovat svůj zcela přírodní charakter.

„Na design jsme kladli velký důraz, byl pro nás jedním z předpokládaných základních kamenů úspěchu produktu.“ Marek Siwy, zakladatel skupiny MAGU

Pro výjimečný výrobek bylo třeba řešit detaily od barvy a materiálu víčka, po samotnou láhev – nakonec bylo vybráno ne úplně typické matné sklo. Z desítek návrhů, který tým This is Garcy vytvářel společně s MAGU, byla nakonec vybrána varianta používající obrysy použitých surovin, které jsou vypískovány přímo na láhvi s dominantním, ručně psaným písmenem “M”.

Explikace

Tom Garcy, studio This is Garcy

Jedním z prvků zadání bylo odlišit se. A ač to je pro brand hodně otřepaná fráze, z pohledu produktu typu nápoje v regálu obchodu je poměrně zásadní. Nechtěli jsme určitě tvořit další ice tea, nebo džus. Regály jsou přehlcené zvláštním “funky” designem, my jsme chtěli něco odlišného – materiálem, i potiskem, aby vedle klasických produktů ten náš vystupoval. Velké psané písmeno M jako logo úplně stačí jako rozpoznávací a spojující prvek. Dobře jde vidět celá myšlenka brandu např. na příchuti zázvor – jsou to jen dva ploché obrysy suroviny, bez okras, spojené písmenem. Jednoduché a funkční.

Jelikož se zatím MAGU prodává pouze digitální cestou, byla i ta v procesu stěžejní.

Na digitálu jsme pracovali snad ještě déle než na samotném designu produktu. Bylo potřeba vyrobit více verzí pro testování, několik zcela odlišných cest z pohledu screen flow a wireframů, a nakonec jsme zahodili i jeden kompletní design. Mělo to ale smysl, protože se vždy snažíme propojit brand, produkt, UX a web do jednoho celku, který dělá jeden tým lidí a navazují na sebe.“

Vývoj konceptu

Ukázky vizuálního stylu

Další práce Toma Garcyho

Point FM

No Season

Zdroj a foto: Tom Garcy