Článek

Představujeme vizuál festivalu Finále Plzeň od kreativního studia Družina

Finále Plzeň oslaví své 31. narozeniny. Za výslednou podobou vizuálu stojí už čtvrtým rokem kreativní studio DRUŽINA, které ve spolupráci se zadavatelem zpracovalo společný nápad s motivem velkolepého finále ve kterém představuje moderátorskou dvojici festivalu Jana Cinu a Petra Vančuru. Na loňský ročník navazuje akcentem domácí české tvorby, humorně a s odlehčeným tématem.

„Po minulém kulatém výročí a narozeninové tematice festivalu jsme se rozhodli představit Finále jako událost sezóny. Původně jsme chtěli zachytit, jak se na něj připravují běžní hosté, ale VIP osobnosti nakonec vyhrály. V námětech se objevila příprava děkovné řeči nebo úprava špatně padnoucího smokingu, nakonec jsme ale zvolili chůzi po ikonickém červeném koberci,” vysvětluje kreativu Jan Žaloudek z DRUŽINY.

Studio stojí i za výslednou podobou festivalové znělky. Ve 45 vteřinách se v ní Jan Cina představí jako „hvězda česká“, kterou trenér Petr Vančura poměrně tvrdým způsobem připravuje na festivalový mediální nápor.

„Záměrem bylo vybrat herce s pohybovým a komickým potenciálem. Jan a Petr byli tou nejlepší volbou. Scénář spotu uchopili energicky a svým osobitým humorem pomohli dotvořit celou situaci,“ doplňuje Jan Žaloudek.

Kampaň:

Koncept: Michaela Klakurková, Jan Žaloudek
Copywriting: Michaela Klakurková, Jaroslav Mašek

Vizuál:

Fotografie: Michaela Klakurková, Jan Žaloudek
Grafický design: Jan Žaloudek

Video:

Režie: Jan Žaloudek
Střih: Michaela Kalkurková
Kamera: Adam Mach
Set design: Jan Žaloudek
Produkce: Magdalena Sochorová

Vizuální styl předchozích ročníků

Dortová bitva na plakátech festivalu Finále Plzeň od uskupení Družina

Festival Finále Plzeň má nové logo, vizuální koncept i podobu trofeje

To, zda se moderátoři nakonec dostali do formy, se plzeňští diváci dozví během šestidenního festivalu Finále Plzeň. Ten bude probíhat od 19. do 24. dubna 2018.

Zdroj a foto: festivalfinale.cz