Marketingová agentura Brain One se letos přestěhovala do novoklasicistní vily na Praze 6, kde mají k dispozici přes 300 metrů čtverečních a velkou zahradu. Architektonický koncept, vycházející z vizuální identity značky Brain One, zajistilo studio Versatile a vy se na něj nyní můžete kouknout podrobněji.
Rozloha 306 m²
Náklady stovky tisíc Kč
Koncept přestavby je založen na propojení krásy historické budovy s kontrastem mladé kreativní agentury. Stoly, světla a interiérové doplňky odkazují ke grafickým prvkům v logu agentury. Značkové zahradní židle v pastelových barvách zase napovídají, že agentura již přešla do éry dospělé agentury, aniž by ztratila svůj kreativní náboj.
„Každý rok jsme rostli průměrně o 70 %. Potřebovali jsme proto najít místo, které nám umožní se dál rozvíjet. Zároveň jsme po 5 letech na trhu hledali prostor, který bude podněcovat kreativitu a ve kterém bude naše týmy bavit tvořit.” Lukáš Krčil, CEO Brain One
„Pro stratégy, kreativce a lidi z marketingového businessu je dnes velmi důležité, jak vypadají prostory, ve kterých tráví až 60 % svého života,“ komentuje rekonstrukci architekt Daniel Pružina ze studia Versatile. „Naše zadání proto vycházelo z potřeby Brainů skutečně se bavit tím, co dělají. I proto jsme společně navrhli většinu vybavení na míru. Každý má možnost pracovat na svém místě, zašít se do klidu nebo zde trávit volný čas s kolegy a přáteli.“
![](https://www.designportal.cz/wp-content/uploads/2019/10/brain-one-na-navsteve-06.jpg)
Hlavní zasedací místnost opět pracuje s prvkem vítězného stupínku, který se promítá i do claimu agentury „We make business run.“
![](https://www.designportal.cz/wp-content/uploads/2019/10/brain-one-na-navsteve-07.jpg)
Zahrada přes léto přidává dalších 500 metrů čtverečních využitelného prostoru, který slouží například jako 4 zasedací „místnosti“ navíc.