Články

SiteOne má k 20. výročí založení nové modulární logo od Studia Najbrt

Sending
Hodnocení čtenářů
4.69 (13 hlasů)

SiteOne — česká technologická společnost si ke 20. výročí založení nadělila nové logo a vizuální styl. Číslice jedna je nyní ještě výraznější než v původním logu a je základem modulárního systému, ve kterém jsou tvořeny i další značky produktů společnosti. Za designem stojí Aleš Najbrt a Michael Dolejš ze Studia Najbrt.

„Jednoznačně můžeme říct, že nová identita zobrazuje především nás a naši práci pro klienty, kterou interně popisujeme jako nekonečnou kombinaci odvahy, spolehlivosti a empatie zabalenou do hluboké odborné profesní znalosti.“
 SiteOne, Facebook post

Původní vs. nové logo

 

 

 

 

Explikace

Aleš Najbrt a Michael Dolejš ze Studia Najbrt.

„Česká technologická společnost SiteOne se po více než 20 letech své existence rozhodla udělat zásadní krok ve své vizuální komunikaci. Pro splnění tohoto cíle jsme připravili nový modulární systém založený na výrazné číslici jedna (One), kterou doplňuje jednoduché tvarosloví založené na čtverci (Site) – metafoře pixelu jako počátku budování digitálních projektů.

Z toho se pak odvíjejí další značky firemních produktů, které získávají vlastní identitu a podporují vizuální styl celé společnosti. Slovo One se stává středobodem celkové komunikace, nabízející velké množství kombinací a krátkých sdělení.

Písmo:

  • hlavní písmo: Inter

Tým:

  • Aleš Najbrt, art director
  • Michael Dolejš, designer
  • Michal Nanoru, copywriting
  • Marek Pistora, technical cooperation

Produktová loga

Ukázky patternů:

 

Ukázky vizuálního stylu:

Další práce studia:

Budete valit bulvy! Studio Najbrt představilo plakát 55. ročníku karlovarského festivalu

Footshop

Zdroj a foto: siteone.cz, najbrt.cz