Plakát ke Cronenbergově výstavě se živými mouchami vzbudil emoce a zmizel

Pokud jste měli v minulém týdnu cestu přes pasáž Lucerna, určitě neušel vaší pozornosti citilight k výstavě Davida Cronenberga. Autoři se nechali inspirovat jedním z jeho děl a vytvořili unikátní citilight s živými mouchami, které se postupně líhly a přilepovali se k plakátu. Dílo neuniklo pozornosti médií a nakonec došlo i k jeho odstranění. Jednoho z autorů – Petra Radotínského z Ogilvy & Mather jsem požádal o pár ukázek a explikaci:

Horor Moucha patří mezi nejznámější díla kanadského režiséra a scénaristy Davida Cronenberga, a proto se stal hlavní inspirací kampaně k jeho filmové výstavě. Klíčový vizuál kampaně tvoří tisíce much nalepené na mucholapkovém lepidle do tvaru režisérova jména. Součástí kampaně je i unikátní citylight s živými mouchami, ze kterých postupně vzniká netradiční verze klíčového vizuálu.

Kampaň

cronenberg-vystava-01

cronenberg-vystava-02

cronenberg-vystava-03

koncept: Katushka Kurťáková
art director: Katushka Kurťáková, Petr Radotínský
copywriter: Jakub Krčík
foto: Tomáš Třeštík
postprodukce: Jana Šavoltová

tv spot

režie: David Chvátal
kamera: Gasper Snuderl
sound design: Roland Moor
hlas: Hynek Čermák
postprodukce: Láďa Čihák
produkce: Zoomfilms

živý citylight

cronenberg-vystava-04

produkce: Michal Brož, Ladislav Breda, Milada Holánová
výroba: Viktor Curych

Výstava s názvem David Cronenberg: Evolution poběží od 19. února do 17. července v Domě U Kamenného zvonu v Praze. Lepší reklamu si nemohl přát :)

Zdroj fotografií: Ogilvy & Mather, cronenberg.cz