Článek

Stříbro pro Proximity Prague z Caples

Proximity-HurtmieStříbro pro Proximity Prague z Caples

Proximity Prague je jedinou českou agenturou, které se podařilo zabodovat v John Caples International Awards v New Yorku. S kampaní pro Fond ohrožených dětí vybojovala v mezinárodní konkurenci stříbro.

John Caples International Awards je soutěž, která každoročně hodnotí kreativitu v direct marketingu. V letošním ročníku se podařilo získat české agentuře Proximity Prague stříbro s kampaní znázorňující panenku „Hurtmie“ s tématem „Děti nejsou panenky na hraní“. Pokud čekáte informace o dalších výhercích asi budete zklamáni. Na webu soutěže zatím bohužel žádné podrobnější informace o výhercích nenajdete. Místo toho se tam stále nachází už poněkud neaktuální upoutávka na objednávku lístků na již proběhnuvší finále. Samotná Proximity Prague se minimálně na svém webu zatím s úspěchem také nepochlubila. Snad se dočkáme později.

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/souteze-tendry/proximity-stribro-john_caples.html

09.03.06