Článek

Logo inspirované brutalismem připravilo pro architekty z Urban Survival studio Brainz Disruptive

Pražská architektonická skupina Urban Survival mění svou vizuální identitu. Rebranding od kreativního studia Brainz Disruptive reflektuje dynamický rozvoj značky, která v současné době sdružuje 7 dceřiných společností. Logo skupiny je volně inspirované brutalismem, monumentální architekturou nebo dílem Le Corbusiera a Ladislava Sutnara.

Aktualizace po osmnácti letech fungování Urban Survival doprovází celkovou proměnu marketingové strategie pod vedením ředitele pro komunikaci Petra Dolejše. Pomoct by měla s posílením pozice společnosti mezi tuzemskými developerskými subjekty i atraktivitou architektonického studia pro nábor nových talentů.

„Ambicí je také zvýšit celkové povědomí o specifickém přístupu k architektuře akcentující udržitelné, komunitní a moderní “out of the box” pojetí výstavby občanských a rezidenčních staveb, kterým se skupina pod vedením architekta Pantelise Larcou profiluje.“
 Urban Survival

Původní logo

Nové logo

Explikace

Marc Sanderson, Head of Design at BRAINZ DISRUPTIVE

„Nová vizuální identita inspirovaná monumentální architekturou, brutalismem, Bauhausem nebo dílem Le Corbusiera a Ladislava Sutnara nyní přináší důraznější akcent na pospolitost skupiny a jejich jednotlivých sub-brandů. Tu podtrhuje i volba výrazného bezpatkového fontu Monument Extended a Neue Haas Grotesk. Písmo disponuje širokou škálou řezů, které se dají dobře použít jak v tištěných materiálech, tak v digitálním prostředí. Silné linie zároveň odráží pevný závazek Urban Survival poskytovat prémiový klientský přístup napříč službami v oblasti architektury, projektování, výstavby i interiérového designu.

Písmo:

  • hlavní písmo: Monument Extended
  • doplňkové písmo: Neue Haas Grotesk

Tým:

  • Supervize: Pantelis Larcou, Urban Survival
  • PR & marketing: Petr Dolejš, Urban Survival
  • Project management: Martina Trnka Vaňková, Brainz Disruptive
  • Art direction: Marc Sanderson, Brainz Disruptive
  • Graphic design: Vladimir Titov, Brainz Disruptive
  • Copywriting: Barbora Kalousková, Brainz Disruptive

Ukázky

Další práce studia:

Zemědělský startup Farm Planet má kompletní vizuální styl od studia Brainz Disruptive

Národní galerie představila nový web. Autorem je Brainz Disruptive.

Zdroj a foto: disruptive.cz