• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Time is Ltd.

Brainz Disruptive

Summary

Čistý a jednoduchý vizuální styl, který je hezky navázaný na produkt. Je otázkou jestli právě to barevné provázání nebude pro startup do budoucna limitující, ale v daný moment to funguje jak má. Oceňují odklon od rádoby 3D loga k modernějšímu stylu. Prvek přesýpacích hodin svádí k ještě trochu hravějšímu přístupu, je trochu škoda, že se s ním více nepracuje v animacích.

  • Logo
  • Vizuální styl
  • Zpracování
Celkově
4
Sending
Hodnocení čtenářů
4.07 (14 hlasů)

Rok po získání investice ve výši 78 milionů korun představila analytická firma Time is Ltd. Jana Řežába a Cyrila Höschla kompletní proměnu vizuální identity. Nové logo, které barevně vychází ze sociomap, vzniklo ve spolupráci s kreativním studiem Brainz Disruptive. Kompletní proměnou prošli také webové stránky startupu.

Společně s proměnou vizuální identity došlo také k reflexi celkové komunikační strategie firmy. „Pro vedení Time is Ltd. jsme připravili na míru uzpůsobený vícekolový workshop, ve kterém jsme definovali představy nového stylu komunikace a diferenciace cílových skupin, hodnot a vizí značky,” popisuje spolupráci kreativní stratég Brainz Disruptive Jakub Smoljak.

Platformu Time is Ltd. už v minulosti testovala například největší tuzemská banka Česká spořitelna nebo technologická firma Google. Podle časopisu Forbes využívá služby také rychle rostoucí online supermarket Rohlík.cz a globální vyhledávač letenek Kiwi.com.

„Nová identita Time is Ltd. je odvážná a po implementaci máme na značku jen pozitivní ohlasy“
Jan Řežáb , zakladatel Time is Ltd. 

Původní logo

Nové logo

Explikace

Filip Černý, Senior Digital Designer v Brainz Disruptive

„Software Time is Ltd. přináší pohled na produktivitu ze zcela nového úhlu a agreguje trendy na poli spolupráce a komunikace z nástrojů jako je Google Workspace (dříve G Suite), Microsoft Office 365, Cisco Webex, Zoom nebo Salesforce. Data jsou pak interpretována do tzv. sociomap, které vizualizují frekvenci komunikace napříč firemní strukturou. Jedná se o natolik unikátní způsob interpretace dat, že jsme tento zajímavý prvek promítli do nové vizuální identity značky. “

Písmo:

  • URW Geometric, URW Type Foundry

Tým:

  • Jan Patawa, Creative Director
  • Jakub Smoljak, Creative Strategist
  • Štěpán Kleník, Creative Supervision
  • Marc Sanderson, Art Direction
  • Filip Černý, Senior Digital Designer
  • Tomáš Mrázek, Webflow Developer
  • Petr Slavík, UX
  • Jan Kasper, Account Manager
  • Jana Beranová, Project Manager
  • Dominik Chvojka, Project Manager

Ukázky vizuálního stylu

 

Nový web

Další práce Brainz Disruptive

Národní galerie představila nový web. Autorem je Brainz Disruptive.

Zdroj a foto: disruptive.cz

Summary

Čistý a jednoduchý vizuální styl, který je hezky navázaný na produkt. Je otázkou jestli právě to barevné provázání nebude pro startup do budoucna limitující, ale v daný moment to funguje jak má. Oceňují odklon od rádoby 3D loga k modernějšímu stylu. Prvek přesýpacích hodin svádí k ještě trochu hravějšímu přístupu, je trochu škoda, že se s ním více nepracuje v animacích.

  • Logo
  • Vizuální styl
  • Zpracování
Celkově
4
Sending
Hodnocení čtenářů
4.07 (14 hlasů)
Brainz Disruptive Filip Černý logo

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce