Kritické palce: Bezkreditu.cz

BezkredituKritické palce: Bezkreditu.cz

Mikrostránka Bezkreditu.cz je, ačkoli se tak na první pohled netváří, projektem O2. V podstatě se jedná o sms bránu, přes kterou můžete posílat zdarma sms s tím, že ke každé je doplněno sdělení ve smyslu, že přejít na tarif je výhodnější, než posílat zprávu po holubovi anebo kouřovým signálem. Stránky pro O2 vytvořilo studio Motion Media. Na to kam směřuje palec, při hodnocení těchto stránek, jsme se zeptali grafika a markeťáka. Pokud by jstě chtěli také zhodnotit váš projekt napište nám.

Bezkreditu.cz

bezkreditu.cz

bezkreditu.cz

bezkreditu.cz

Martin KaldaGrafikův palec
Martin Kalda, art director Advertures

Co na webu musím ocenit je odvaha opustit standardní mantinely O2 komunikace a přijít s něčím novým. Bublinkový styl O2 nasadil la’tku vysoko a líbí se mi. Bohužel musím konstatovat, že směr jaký představuje BezKreditu.cz jej nepřekonal.

Web působí na první pohled neuspořádaně a nepřehledně, ale třeba jsem jen málo young and cool, takže to bych zkousnul. Co už zkousnu hůř je to, že po příchodu na stránky absolutně netuším co mám dělat, co se po mě chce. Postrádám nějakou výraznou “mesidž” a jasnou “kól tu ekšn”, prostě tah na branku. Tarif za 250 Kč s SMS zdarma je asi výhodný, ale tato informace je skryta až dole a to pouze ve formě banneru, který mě odvede někam, kde se o této nabídce nic nedozvím.

Nápad sám o sobě není špatný i když místy trochu kulhá. Přece jen nevím jestli dnešní “mladí a neklidní” si užijí s morseovkou tolik srandy jako my na pionýrských táborech :) downMožná by nebylo od věci zapojit trochu videa v kombinaci s mms, prostě udělat to trochu mrkavější. Škoda, nápad dobrý, exekuce pokulhává, takže můj palec míří dolů.

Pavel MužíkMarkeťákův palec
Pavel Mužík, marketingový specialista Direct pojišťovna

Když jsem stránky viděl poprvé, tak jsem si myslel, že jde o mrtg aktivitu T-Mobile. V nepřehledném designu jakoby náhodně vystupují prvky v růžové barvě – flek, tlačítko, mobil… No, ale banner vede na O2, takže o majiteli není pochyb.

Co se mi líbí?
+ poměrně jednoduchý a věřím, že i funkční business model. Poskytněme službu na posílání SMS a prodávejme třetím stranám reklamní prostor na krátké obchodní sdělení. Mediální prostor, je čím dál nedostakovější, tak proč ne. Otázkou získává potencionální cílová skupina, ale i ti mladší jsou pro prodej určitě zajímaví.
Trochu mi použitý model připomíná Kvídovo volání – není to projekt ze stejné hlavy?
+ klikání na CAPTCHu generuje nové obrázky. S čitelností zabezpečení formuláře bývá občas problém a tohle určitě pomůže.

Co se mi nelíbí?
Bannerem se dostanu na landing page, která je ale špatně postavená a rozhodně nemotivuje člověka ke sjednánání tarifu. Řekl bych, že málokdo zaskroluje až dolů a klikne na odkaz více. A to ještě netuší, že se mu otevře trapné pdf. :-(up

Verdikt
Cením si dobrý obchodní nápad a je otázka, zda ty “sra*ičky” kolem jsou úplně nutné.

Pokud by jstě chtěli také zhodnotit váš projekt napište nám.

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/nazory-komentare/kriticke-palce-bezkreditu.html

11.07.08