Dej si pauzu!

NestleDej si pauzu!

Tak tohle asi všichni znáte… oblíbená sladkost Kit Kat. To, že je dnes na Facebooku asi nikoho nepřekvapí. Ovšem zájem na Facebooku sklízí zejména díky virální reklamě. Virální reklama se dnes užívá velmi často a je značně oblíbeným nástrojem. Ovšem jen tehdy, pokud za ní stojí sama značka. Za virální reklamou na Kit Kat však nestojí Nestlé, ale Greenpeace.

Spot je součástí kampaně “Přistižen při činu – jak Nestlé pěstováním palmového oleje ničí deštné pralesy a orangutany”, která chce spotem upozornit na fakt, že Nestlé vykupuje palmový olej v Indonésii a díky tomu dochází k ohrožení a zániku pralesů, což s sebou nese ohrožení nejen flóry, ale také fauny, zejména orangutanů. Ostrá kritika se také svezla na logotyp Nestlé zobrazující ptáčky v hnízdě. Přátelsky se tvářící společnost, jejichž produkty všichni asi denně konzumujeme, není bez chyby… ale kdo je?

A tak jen namátkou uveďme některé značky patřící do „hnízda“ Nestlé… ORION, Studentská pečeť, DELI, Margot, Hašlerky, Bon Pari, Lentilky, Maggi, Nescafé, Granko…

Spot, který následuje, je opravdu drsný, tak pozor… a dobrou chuť.

Poznámka:
Proč palmový olej? Do čokolády se přidává jako náhrada drahého kakaového másla. Výrobce ušetří a pomocí různých levných dochucovadel se mu podaří připravit chuťově velmi podobný výrobek při významně nižších nákladech.

Více informací naleznete na stránkách Greenpeace.