Z grafikova deníčku: přeposílači emailů

Jednou když jsem dostával komentáře od klienta tak jsem to počítal – aby se ke mě komentář dostal musel projít přes pět lidí. Přidaná hodnota každého toho přeposílače byla nulová. Pokud přeposílač mail jen přepošle a nemá potřebu do něj nijak zasahovat, dá se ještě mluvit o výhře. Nezřídka narážím na typy přeposílačů, kteří svoji stopu na tomto světě chtějí zanechat právě v přeposlaných mailech a mají tak nějak potřebu k dané informaci něco dodat anebo, což je úplně to nejhorší, něco umazat. Takovému způsobu komunikace se pak dá říkat tichá pošta.

O autorovi

Design Portál

Design portál je online magazín o designu a grafice. Kromě aktuálních informací a článků, zde najdete také nabídku zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005 a pravidelně i nepravidelně sem přispívá více než dvacítka profesionálů.