Jednou když jsem dostával komentáře od klienta tak jsem to počítal – aby se ke mě komentář dostal musel projít přes pět lidí. Přidaná hodnota každého toho přeposílače byla nulová. Pokud přeposílač mail jen přepošle a nemá potřebu do něj nijak zasahovat, dá se ještě mluvit o výhře. Nezřídka narážím na typy přeposílačů, kteří svoji stopu na tomto světě chtějí zanechat právě v přeposlaných mailech a mají tak nějak potřebu k dané informaci něco dodat anebo, což je úplně to nejhorší, něco umazat. Takovému způsobu komunikace se pak dá říkat tichá pošta.
Související články
Z grafikova deníčku: Vegetarián co vede jatka
17/04/2018
Z grafikova deníčku: rodina, kamarádi, práce – protřepat, nemíchat!
05/01/2018
Z grafikova deníčku: chceš komentář nebo pochvalu?
10/02/2016
Z grafikova deníčku: mrtvola na meetingu
08/12/2015
Z grafikova deníčku: škatulkování
05/01/2018
Z grafikova deníčku: barvy a manuály
08/12/2015
Z grafikova deníčku: pudlící a podržtaškové
08/12/2015
Z grafikova deníčku: mail vs. telefon
08/12/2015
Z grafikova deníčku: zdrojáky a rychlost
08/12/2015
Z grafikova deníčku: odhady
08/12/2015