• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

GasNet

Graphite Studio

Sending
Hodnocení čtenářů
3.44 (25 hlasů)

Energetická společnost GasNet se před časem vyčlenila ze skupiny innogy, což se stalo popudem ke změně loga a vizuálního stylu. Společnost spravuje tisíce kilometrů potrubí, které se symbolicky objevuje i v novém logu, jehož autorem je pražské Graphite Studio.

Studio pro GasNet připravilo kompletní vizuální styl, novou podobu webu a také návrhy brandingu interiérů. Nové logo je podrobně představeno na webu gasnetvnovem.cz, kde jsou ke stažení i jednotlivé varianty.

„Propojuje písmena gn v jediném tahu a symbolizuje tím plynovod, základní prvek naší infrastruktury a našeho podnikání.“
GasNet, web

Původní logo

Nové logo

Explikace

Tomáš Buble, kreativním ředitel Graphite Studio

„Klient požadoval moderní, veskrze současné logo s enviromentálním akcentem, které se obejde bez obvyklých klišé typických pro loga plynárenských společností. Naším cílem tedy bylo najít vizuální zkratku, která jednak vystihne podstatu businessu společnosti GasNet, a jednak ji zasadí do širšího kontextu. Najít, resp. vytvořit příběh pro novou značku, která se teprve etabluje na trhu.

Přísně geometrické logo, které propojuje litery “g” a “n” v jediném tahu, je asociací základního prvku plynárenské infrastruktury – plynovodu. Křížení pomyslného potrubí je zvýrazněno gradientem – tento prvek přidává prostorovou hloubku a je znakem, který propojuje celou vizuální identitu. Výrazná zelená barva dodává enviromentální akcent a činí značku výjimečnou v rámci odvětví.

Výrazná barevná plocha je rámcem pro aplikaci značky. Jasný odstín zelené barvy tvoří základ pro výrazný brand a pozitivní vizuální komunikaci. V tomto výrazném barevném prostoru lze samotné logo aplikovat v menších velikostech, a současně udržet značku snadno identifikovatelnou.“

Písmo:

  • Fieldwork, písmolijna TipoType

Tým:

  • Design: Klára Maršíčková
  • ArtDirector: Tomáš Buble
  • Spolupráce: Erika Cardová, Romana Uhříčková

Ukázky vizuálního stylu

Další práce Graphite Studio

Reda

P-LAB

Zdroj a foto: graphitestudio.cz

Sending
Hodnocení čtenářů
3.44 (25 hlasů)
Graphite Studio Klára Maršíčková logo Tomáš Buble

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce