• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Dům pro Julii

B tým

Sending
Hodnocení čtenářů
3.79 (19 hlasů)

Brněnská nezisková organizace Dům pro Julii, která již několik let pomáhá dětem s nevyléčitelným nebo velmi závažným onemocněním a jejich rodinám, představila nové logo a vizuální identitu zastřešenou sloganem „Ať to mají lehčí“. Vizuální identita od brněnského kreativního studia B tým pracuje s hravým fontem a principem nadlehčené typografie. 

Dům pro Julii již několik let pomáhá rodinám v těžkých situacích. Pečovatelé a zdravotníci jezdí přímo do domácností k těžce nemocným dětem a pomáhají s náročnou péčí, aby si jejich rodiče alespoň na chvíli mohli odpočinout.

„Uplynulých 5 let bylo cestou k vybudování dětského hospicu, kdy k naší organizaci neodmyslitelně patřil symbol domečku. Mezitím jsme však náš původní záměr rozšířili o služby v domácím prostředí, stavba Domu již byla zahájena, a tak otevíráme další etapu se symbolem novým.“
Radka Vernerová, ředitelka organizace

Původní logo

Nové logo

 

Explikace

Jan Sedláček, B tým

„Když nás oslovili lidé z Domu pro Julii, věděli jsme, že půjde o velkou výzvu. Téma je to důležité a práce na značce zásadně ovlivní jejich komunikaci s dárci, institucemi veřejné správy, ale samozřejmě i s rodinami, kterým pomáhají.

Proto jsme se snažili nasbírat co nejvíce informací. Vytvořili jsme strategii a na jejím základě jsme začali pracovat na vizuální podobě značky. Chtěli jsme vytvořit silný a jedinečný symbol, který se časem zapíše do myslí lidí a bude sloužit jako rychlá zkratka k rozpoznání značky.

Z několika variant jsme nakonec vybrali zelený balónek. Odkazuje na odlehčovací péči doprovázen sloganem – Ať to mají lehčí. S touto tématikou si dále hrajeme v celé identitě. Vizuální identita je hravá, výrazná, ale přesto důstojná. Zvolený font navazuje na symbol balónku. Vyšli jsme z původní barevnosti, posunuli ji a obohatili o doplňkové barvy. “

Písmo:

  • hlavní písmo: Ohno Softie, OH no Type Company
  • doplňkové písmo: Nunito, Vernon Adams, Cyreal, Jacques Le Bailly

Tým:

  • B tým, koncept
  • Jan Sedláček, design
  • Josef Káles a Barbora Nešporová, strategie & copywriting
  • Radoslav Cichý, art direction

Ukázky

Další práce studia David Geč (nyní B tým):

Nejkrásnější etikety má letos Vinařství Rozařín. Autorem je studio David Geč

Designeři studia David Geč bodovali v soutěži World Beer Awards s etiketami pivovaru Richard

Zdroj a foto: btym.cz

Sending
Hodnocení čtenářů
3.79 (19 hlasů)
B tým David Geč Jan Sedláček logo Radoslav Cichý

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce