• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Farm Planet

Brainz Disruptive

Sending
Hodnocení čtenářů
3.38 (16 hlasů)

Zemědělský startup Farm Planet zakladatele ovocných barů Fruitisimo Tomáše Lichtenberga spolupracuje s Brainz Disruptive na své komunikační identitě od samého počátku. Kromě komunikace, jejíž součástí je nový web, logo, příprava prezentačních výstupů a také PR, se studio spolupodílí také na pozicování značky a diskuzi o distribučních možnostech a nabídce produktů.

Potravinářský startup Farm Planet chce do půl roku otevřít první hydroponickou laboratoř zaměřenou na bylinky, saláty a klíčky. Co-investorem projektu je i CEO Brainz Studios Štěpán Kleník.  

„Chceme Čechům hydroponii ukázat zblízka, nechat je ochutnat opravdu supralokální, chutné, zdravotně nezávadné a maximálně čerstvé potraviny.“
Tomáš Lichtenberg , CEO Farm Planet

Logo

Explikace

Marc Sanderson, Head of Design at BRAINZ DISRUPTIVE

„We’ve built a new identity for Farm Planet, one of the first vertical farmers in the CEE. Our task was to build an identity which would give a feeling of ‘organic’, ‘local’ and ‘fresh’.

We began by creating a unique logotype which was inspired by the hydroponic process. The cross-section of a water tank used within the production process is symbolised within the ‘M’. We then added a restrained, earthy colour palette alongside contrasting sans-serif and brush script typefaces which gave the identity a tactile, sustainable look and feel. The final touches came in the form of lifestyle photography which allowed us to show the fresh produce in an elegant manner whist adding a strong human element.​​​​​​​“

Písmo:

  • Fieldwork, TipoType
  • Turbinado, Aerotype

Tým:

  • Štěpán Kleník, Creative Supervision
  • Marc Sanderson, Art Direction
  • Jakub Smoljak, Creative Strategist
  • Karolína Hladká, Project Manager
  • Tomáš Mrázek, Webflow Developer
  • Tereza Kosáková, PR & Marketing

Ukázky vizuálního stylu

Další práce Brainz Disruptive

Time is Ltd.

Národní galerie představila nový web. Autorem je Brainz Disruptive.

 

Zdroj a foto: disruptive.cz, behance.com

Sending
Hodnocení čtenářů
3.38 (16 hlasů)
Brainz Brainz Disruptive logo

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce