• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Burkies

Brádka Design

Hodnocení redakce

Logo Burkies potěší všechny, kdo tvrdí, že z loga má být vidět produkt firmy. Pokud máte originální produkt, pak to dává větší smysl než když prodáváte třeba jablka. Ondřej Brádka navrhl jednoduchý vizuální styl stojící na dvou barvách, které dávají vyniknout „zamotanému“ logu. Doporučuji kouknout na vizulizace, se kterými si Ondřej vyloženě vyhrál. Palec nahoru.

  • Logo
  • Vizuální styl
  • Zpracování
Celkově
4.2
Sending
Hodnocení čtenářů
4.27 (30 hlasů)

Na český trh fast foodu přichází koncept, který je postaven na balkánské tradiční pochoutce – burku. Toho se ujala rodinná pekárna z Havířova SEMAG, které toto točivé pečivo na jejich inspirativních cestách do zahraničí učarovalo.  Ve spolupráci se studiem Brádka design vznikla nová značka fast food provozoven s názvem Burkies.

Bur znamená turecky „točit“. Bur jako burek a také Burkies jako jeho pozápadněná podoba laděná do populární angličtiny. To je základní premisa značky, která v sobě kloubí to nejlepší ze svého východního odkazu a západního světa. Značka v sobě nese pohyb těsta, jeho kroužení a vyvalování do tenoučkých vrstev. Točí se, vytváří nové chutě a vůně inspirované západem i českými preferencemi. Barvy navozují chuť k jídlu, lákají svým kontrastem i jedinečným tvaroslovím. Značka je navržena jako hravá, má svobodný prostor a umožňuje velmi kreativním způsobem vyvolávat emoce, pracovat s mnoha typy obsahu a komunikovat lehce drzým, ale milým způsobem.

„Když Ondřej Brádka přišel poprvé s názvem Burkies, roztočil se celý svět a bylo rozhodnuto. To jsme ještě netušili, jak perfektní bude jeho grafická podoba, která se dokonale snoubí s prodejem tohoto tradičního balkánského pečiva. Jsme natěšeni na další spolupráci.“
Michal Citora, marketingový ředitel SEMAG a.s.

V současné době Brádka design vyvíjí pro Burkies také nové obaly na burky a další doplňkové produkty, které se budou v Burkies prodávat. Burek je již nyní k dostání v síti Prima pekáren v pilotním provozu, a ohlasy zákazníků naznačují, že vývoj vlastního burku byla dobrá volba. Nový život burku vdechnou brzy také samostatné provozovny, jejichž podobu uvidí zákazníci již v druhé půlce tohoto roku. Fast food provozovny s názvem Burkies se SEMAG chystá postupně od roku 2021 otevírat ve větších českých městech.

Logo

Explikace

Ondřej Brádka, Brádka design

„Burkies propojuje to nejlepší z východu s naším západem. Točí se stejně jako Země kolem své osy, stejně jako náš dynamický život a vytváří spirály. Přináší od svého základu tornádo vynikajících netradičních chutí. Ve značce propojujeme produkt s prostorem, inspiraci i tradici, točení evokuje pohyb, zábavu, rychlost a výjimečnost. Kruhový základ odkazuje k tradici, točení těsta k rychlosti, pohybu, podnikavosti i zábavě. Vznikl tak i slogan „Just Roll“, který myšlenku umocňuje a hravou a svobodnou formou bude doplňovat celkovou komunikaci značky.“

Písmo:

  • hlavní písmo: Nimbus Sans, URW+
  • doplňkové písmo: Roboto, Christian Robertson

Vývoj konceptu

Ukázky vizuálního stylu

  

Značka Burkies má studiem zřízen svůj profil i na službě BrandCloud, kde je k dispozici kompletní manuál značky, veškeré explikace, vývoj obalů nebo se zde plánuje i vývoj designu budoucích provozoven.

Další práce Bradka design

PONT to go

Zdroj a foto: bradka-design.com

Hodnocení redakce

Logo Burkies potěší všechny, kdo tvrdí, že z loga má být vidět produkt firmy. Pokud máte originální produkt, pak to dává větší smysl než když prodáváte třeba jablka. Ondřej Brádka navrhl jednoduchý vizuální styl stojící na dvou barvách, které dávají vyniknout „zamotanému“ logu. Doporučuji kouknout na vizulizace, se kterými si Ondřej vyloženě vyhrál. Palec nahoru.

  • Logo
  • Vizuální styl
  • Zpracování
Celkově
4.2
Sending
Hodnocení čtenářů
4.27 (30 hlasů)
Brádka Design logo Ondřej Brádka

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce