• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Platební instituce Roger

Studio Kosatko

Sending
Hodnocení čtenářů
2.57 (14 hlasů)

Platební instituce Roger a.s. se zabývá financováním faktur s dlouhou splatností. Studio Kosatko bylo osloveno, aby vytvořilo kompletně nový vizuální styl společnosti, který by zároveň byl aplikovatelný na jednotlivé služby, byl jednoduchý a snadno rozpoznatelný. Autorem loga a vizuálního stylu je Lukáš Chládek pod art direkcí Jana Košátka.

„Hlavním motivem loga Roger je symbol, inspirován původem vzniku názvu; americkou zkratkou “Roger that”, vyjadřující souhlas/pochopení. Symbol zároveň abstraktní cestou znázorňuje dvě potřásající si ruce, což symbolizuje spolupráci mezi dvěma subjekty – investorem a podnikatelem,“ komentuje vizuální identitu Jan Košátko.

„Zvolené písmo je nadčasové, vyzařuje přátelskou a klidnou tvář značky, malá písmena pak umocňují uvolněný a méně formální tón. Identita je založena na snadném rozpoznání barevných ploch, oddělených výrazným zkosením. Tmavě modrá barva je použita vždy v kombinaci s barvou jednotlivé služby, což pomáhá zákazníkům v orientaci. Cílem bylo vytvořit přímočarou identitu, která odráží silný obraz stabilní a moderní společnosti,“ doplňuje Jan Košátko.

Na nové identitě se podílel také Robert Janča, člověk s vizí, který utvářel značku Kofoly, Botas 66 nebo Zoot a společnost procesem změny identity provázel. Říká: “Dali jsme si za úkol najít novou identitu a vytvořit značku, ze které bude patrné, že je pozitivní, že dostává všechny uživatele a klienty do plusu a že dáváme malým a středním firmám zelenou. Pro ty, kdo mají firmy nebo prodávají svoje schopnosti a znalosti, je strašně důležité soustředit se na jejich hlavní podnikání a hodit za hlavu starosti s čekáním na úhrady faktur a být svým způsobem nezávislí. To, že dostáváme zaplaceno za dobře odvedenou práci je přeci takový happy end a to jsme chtěli dát značce do vínku. To cash flow positive myšlení.“

Společnost Roger začala v roce 2013 pod názvem Investiční aukce s.r.o. a od té doby profinancovala faktury již za více než 1 miliardu korun. V současné době má 300 klientů a téměř tisícovku investorů z řad běžných lidí i velkých fondů, institucí a bank, což ji řadí mezi největší platformy svého druhu ve střední Evropě.

Zdroj a foto: studiokosatko.cz

Sending
Hodnocení čtenářů
2.57 (14 hlasů)
Jan Košátko logo Lukáš Chládek Robert Janča Studio Kosatko

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Článek

Lepidla Kanagom mají nové obaly i vizuální styl

Tradiční česká značka univerzálních lepidel…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce