• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Ogilvy

Collins

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.33 (3 hlasy)

Mezinárodní kreativní síť Ogilvy sjednotila všechny své značky pod jednotný název a změnila logo. Jeho autorem je americká agentura Collins. Součástí rebrandingu je i nové písmo, které je dostupné jak v patkové, tak bezpatkové verzi. Jeho autorem je studio MCKL z Lost Angeles. Nové písmo nahrazuje původní Ogilvy J Baskerville od Františka Štorma.

David Ogilvy a jeho podpis

„Pokud se snažíte přesvědčit lidi, aby něco udělali nebo koupili, myslím, že byste měli používat jejich jazyk, jazyk, ve kterém uvažují.“ David Ogilvy (1911 – 1999), obchodník a „otec reklamy“

Změna identity

S tím, že změna je život, by naprosto souhlasil i pan Ogilvy, který firmu stejného jména založil v roce 1948 a změnu vždy uznával jako důležitou hybnou sílu. U tak velké společnosti je ale změna identity náročný a dlouho trvající proces. Celý projekt inovace korporátní identity Ogilvy začal před dvěma lety a konečně dospěl do finále, ve kterém už není Ogilvy&Mather, OgilvyOne nebo Ogilvy Public Relations, ale jen Ogilvy v novém outfitu se 131 pobočkami v 83 zemích světa. Síť kreativců bude dál pod upravenou značkou pracovat na marketingových strategiích, reklamě a PR.

Zjednodušení s puncem tradice

Přestože je podpis zakladatele firmy velmi originální, logem se nikdy nestal. V Collins vznikla nová podoba značky jako pěkně typograficky vyvedené jméno Ogilvy s výrazným „g“. Patkové písmo speciálně vytvořené pro potřeby Ogilvy si hraje s ligaturami a naznačuje jimi různá spojenectví v rámci firmy, partnerství s klientem nebo cílovým zákazníkem. Pokud si na první pohled nevšimnete dalších spojení „il“ a „vy“, mohou si autoři z Collins, kteří pracují hlavně v New Yorku a v San Franciscu, zatleskat.

Sebevědomé a elegantní logo budeme moci vídat v černé, bílé, dvou odstínech šedé nebo ve specifické červené Ogilvy Red. Doplňkovými barvami se staly modrá, růžová a citronová, které dodávají celému pojetí staronové značky potřebnou dynamiku.

„Naše práce má příběh. Naše práce vzbuzuje emoce. Naše práce z vás udělá téma.“ Ogilvy

Ukázky vizuálního stylu

Zdroj: ogilvy.cz, wearecollins.com

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.33 (3 hlasy)
František Štorm logo Ogilvy

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Beskydské divadlo
  • Open call na návrh potisku pro edici produktů...
  • Motion Designer pro Airbuzz

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce