• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
    • Grafický design
    • Ilustrace
    • Motion design
    • Písma
    • Produktový design
    • Webdesign
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
    • Grafický design
    • Ilustrace
    • Motion design
    • Písma
    • Produktový design
    • Webdesign
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Megapixel

Jan Trakal s agenturou Hrivnak

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.15 (13 hlasů)

Nejoblíbenější, nejpůsobivější, nezapomenutelný, nejvíc, obrovský, extrémní, výjimečný, velmi lákavý, zkrátka mega. Všechny tyto významy se svými fotopříběhy teď můžete dát do volného rámu nového loga Megapixelu, prodejce vybavení pro fotografy. Na neotřelý nápad, který vystřídal 8 let staré logo podobné vinětě ze známého alkoholu, přišel ilustrátor a grafický designér Jan Trakal, který logo připravil ve spolupráci s agenturou Hrivnak.

„Nové logo v podobě “emka” je navrženo jako průhled, ve kterém si každý může promítnout své vidění světa, svou kreativní tvorbu.“

Logo, které nechce být jen razítkem vpravo dole

Jan Trakal ve spolupráci s agenturou Hrivnak přišel se zajímavým pojetím loga jako jakéhosi prázdného rámu, který mohou naplnit samotní příznivci a zákazníci Megapixelu. Širokoúhlé „emko“ se proměňuje podle toho, na co zamíříte svůj hledáček a zaostříte objektiv. Pro někoho je inspirativní příroda, pro jiného město, pro dalšího lidské tělo nebo emoce. Symbolicky ztvárněný prostor kreativity může každý autor naplnit podle své fantazie a zaměření. Všichni se mohou stát součástí značky, která provází své klienty na jejich cestě za tvorbou. Nové logo Megapixelu je jako otevřené dveře, začátek příběhu a vzájemné komunikace o mega vizuálních úlovcích a zážitcích.

Velkou roli hraje slovo „mega“, které lidé běžně používají a které dává superlativní význam všedním věcem. A tak z kreativity vzniká megakreativita, z prostoru megaprostor, z obsahu megaobsah. Další důležitou součástí nové identity vedle fullframe „M“ je slogan „Show, don´t tell“, který má fungovat jako pozvání do světa vizuální kreativity a vyjadřuje poslání a dlouhodobou strategii Megapixelu.

„Megapixel, naši zákazníci i jejich potřeby se zásadně změnili oproti době, kdy jsme vstupovali na trh. Stále větší část společnosti fotí, natáčí video nebo si kreslí a chce volný čas trávit aktivně a uchovávat si vzpomínky. To všechno se v naší nové vizi odráží. Chceme lidem pomoct realizovat jejich záměr, ať je jakýkoliv,“ vysvětluje Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu

Široká komunita fotografů a kreativců, kterou Megapixel po mnoho let spojuje, nyní může ještě více a dynamicky komunikovat se společností, která se snaží pro každého najít ten správný prostředek k sebevyjádření.

Ukázky vizuálního stylu

Zdroj: megapixel.cz, hrivnak.cz

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.15 (13 hlasů)
Hrivnak Jan Trakal logo

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Botanická zahrada Liberec

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce