• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
  • ✅  Přidejte se
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
  • ✅  Přidejte se
Loga

Literární akademie

Studio Colmo

Sending
Hodnocení čtenářů
3.88 (26 hlasů)

Literární akademie je součástí Vysoké školy kreativní komunikace a zaměřuje se na literární tvorbu. Od roku 2016 navázala na Literární akademii — soukromou vysokou školu Josefa Škvoreckého. Studio Colmo připravilo pro akademii nové logo, které navazuje na původní, rozvíjí ho však hravější formou.

VŠKK je v současnosti jediná univerzita v České republice, která se zaměřuje pouze na studium oborů kreativního průmyslu. Studio Colmo před časem připravilo pro univerzitu nové logo a vizuální styl. V rámci Literární akademie lze studovat obory Literární tvorba a Komerční psaní v médiích.

„Nová značka je spíše než logem, literárním útvarem.”
Miroslav Roubíček, Colmo

Původní logo

Nové logo

„Zadání vizuálního stylu nově vzniklé Literární akademie pod Vysokou školou kreativní komunikace bylo komplikované v tom, že L,A. je součástí univerzity a současně také samostatný subjekt uvnitř školy. Výsledkem je vizuální styl, který dle našeho názoru perfektně odpovídá jejímu postavení a skvěle působí svou klidnou noblestností a vypovídá o určité exkluzivitě unikátního oboru. Svou chytrou zkratkou a jednoduchostí představuje trefně náplň studia i samotné logo.“ Ondřej Štěpánek, jednatel školy

Explikace

Miroslav Roubíček, Colmo

„V současnosti jediná vysoká škola, která nabízí soustavné studium tvůrčího psaní. Svou koncepcí navazuje na historii a tradici Literární akademie Josefa Škvoreckého. Organizační tým univerzity nás oslovil, zda bychom nevytvořili jak zcela nový brand, tak i komplexní komunikaci, která by zdůrazňovala její literární zaměření a dokázala oslovit nové mladé uchazeče.

Nová značka je tak vlastně spíše než logem, literárním útvarem. Stává se větou. Z této myšlenky rozvíjíme i navazující vizuální identitu, kde se literární forma uplatňuje už jako samostatný vizuální prvek. Název školy komponujeme skrytě ve větných skladbách a vytváříme tím prostor pro hravou textovou identitu.“

Ukázky vizuálního stylu

Další práce studia Colmo

Nymburk

Letní slavnosti staré hudby

Zdroj a foto: colmo.cz, vskk.cz

Sending
Hodnocení čtenářů
3.88 (26 hlasů)
Colmo logo Miroslav Roubíček škola

Související články

Článek

Jak hodnotí nové logo Turnova odborná veřejnost? Zeptali jsme se…

Minulý týden jsme na Design portálu představovali…

Loga

Turnov

Studio Colmo

Jednou větou…

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Jednou větou…

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Jednou větou…

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Jak hodnotí nové logo Turnova odborná veřejnost...
  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Turnov

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce