• Kontakt
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Nabídky práce
Logo

Letní slavnosti staré hudby

06/01/2020

Colmo

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.38 (26 hlasů)

Vizuální styl hudebního festivalu Letní slavnosti staré hudby získal zlato v soutěži Wolda. Autorem je Miroslav Roubíček ze studia Colmo, které k dvacátému výročí festivalu sjednotilo vizuální styl festivalu i dalších akcí, které jsou jeho součástí.

Soutěže Wolda se účastnilo 278 projektů ze 38 zemí, zlato získalo 16 z nich. Letní slavnosti staré hudby jsou největším a nejdéle působícím festivalem staré hudby v Praze. Festival je od roku 2000 vstupní branou, jíž do České republiky proudí špičkoví zahraniční interpreti, kteří hrají na originály či kopie historických nástrojů při zachování těch nejvyšších nároků na dokonalost provedení, na něž jsme zvyklí u moderních nástrojů.

„Písmeno S představuje pohyb v tanci či divadle a je doplněné stylizovanými ladícími kolíčky, které odkazují k hudbením nástrojům.“ Letní slavnosti staré hudby

Hlavní logo

Další značky

Barokní podvečery a Klub Collegium.

Explikace

Miroslav Roubíček, Colmo

„Mezinárodní hudební festival oslavil letos své 20. výročí a za tu dobu si již vybudoval renomé významné kulturní události zaměřující se na barokní hudbu, divadlo a performance. Jeho aktivity se značně rozrostly, postupně se však celková vizuální komunikace roztříštila a působila značně nesourodě. Jubileum se tedy stalo příležitostí, jak sjednotit celkovou grafickou koncepci i pro další ročníky, včetně nově vznikající obsáhlé rodiny podznaček (Barokní podvečery, Klub Collegium, Akademie Versailles, Piccoli…).

Uvědomovali jsme si, že definovat srozumitelnou vizuální identitu pro náročné festivalové publikum nebude lehký úkol. S organizačním týmem, který své publikum zná nejlépe, jsme proto úzce spolupracovali jak při vývoji samotných značek, tak i tématických motivů, včetně úpravy autorské typografie. V současné době připravujeme motivy a veškeré promo materiály pro další ročník.“

Ukázky vizuálního stylu

Další práce studia Colmo

Nymburk

Zdroj a foto: colmo.cz

Colmo logo Miroslav Roubíček

Související články

Logo

Johnson & Johnson

Článek

Vizuál festivalu Pražské jaro je inspirován vztahy skladatelů a jejich múz. Autorem je od studio Colmo

Logo

Chytrá lékárna

Logo

Rožnovsko

Jednou větou…

Fotbalové Teplice mají nové logo, autorem je Karel Hejkal

Logo

Dům pro Julii

Logo

UP!

Logo

Maron

Logo

Centrum participace a rozvoje

Logo

Farm Planet

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Děkujeme za podporu

  • Jobs.cz Jobs.cz – skvělá šance na skvělý job
  • Rathgeber Rathgeber - značení pro průmysl a marketing
  • Light Garden Academy Light Garden Academy

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce
  • JK instal