• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Letní slavnosti staré hudby

Colmo

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.38 (26 hlasů)

Vizuální styl hudebního festivalu Letní slavnosti staré hudby získal zlato v soutěži Wolda. Autorem je Miroslav Roubíček ze studia Colmo, které k dvacátému výročí festivalu sjednotilo vizuální styl festivalu i dalších akcí, které jsou jeho součástí.

Soutěže Wolda se účastnilo 278 projektů ze 38 zemí, zlato získalo 16 z nich. Letní slavnosti staré hudby jsou největším a nejdéle působícím festivalem staré hudby v Praze. Festival je od roku 2000 vstupní branou, jíž do České republiky proudí špičkoví zahraniční interpreti, kteří hrají na originály či kopie historických nástrojů při zachování těch nejvyšších nároků na dokonalost provedení, na něž jsme zvyklí u moderních nástrojů.

„Písmeno S představuje pohyb v tanci či divadle a je doplněné stylizovanými ladícími kolíčky, které odkazují k hudbením nástrojům.” Letní slavnosti staré hudby

Hlavní logo

Další značky

Barokní podvečery a Klub Collegium.

Explikace

Miroslav Roubíček, Colmo

„Mezinárodní hudební festival oslavil letos své 20. výročí a za tu dobu si již vybudoval renomé významné kulturní události zaměřující se na barokní hudbu, divadlo a performance. Jeho aktivity se značně rozrostly, postupně se však celková vizuální komunikace roztříštila a působila značně nesourodě. Jubileum se tedy stalo příležitostí, jak sjednotit celkovou grafickou koncepci i pro další ročníky, včetně nově vznikající obsáhlé rodiny podznaček (Barokní podvečery, Klub Collegium, Akademie Versailles, Piccoli…).

Uvědomovali jsme si, že definovat srozumitelnou vizuální identitu pro náročné festivalové publikum nebude lehký úkol. S organizačním týmem, který své publikum zná nejlépe, jsme proto úzce spolupracovali jak při vývoji samotných značek, tak i tématických motivů, včetně úpravy autorské typografie. V současné době připravujeme motivy a veškeré promo materiály pro další ročník.“

Ukázky vizuálního stylu

Další práce studia Colmo

Nymburk

Zdroj a foto: colmo.cz

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.38 (26 hlasů)
Colmo logo Miroslav Roubíček

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce