• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Huslík

Slow&Rat

Sending
Hodnocení čtenářů
3.81 (32 hlasů)

Huslík, útočiště pro zvířata v nouzi a centrum ekologické výchovy v srdci Polabí, představuje novou podobu své vizuální komunikace. Tu pro ně vytvořilo grafické duo Slow&Rat. Nová identita, jejímž středobodem je symbol žaludu, odráží poslání a hodnoty Huslíku a zároveň ho posouvá do moderní a funkční podoby.

Žalud – oříšek s čepičkou – zároveň odkazuje na ochranu a péči, kterou Huslík poskytuje zvířatům i přírodě. Navíc dub je typickým stromem pro Poděbradsko a lokální charakter loga tak navazuje na legendu o poděbradském dubu, jehož žaludy prý sloužily jako ochranné amulety. Nová vizuální identita symbolizuje sjednocení a společné úsilí o udržitelný rozvoj tří organizací, které Huslík tvoří: Záchranné stanice pro zvířata, Ekocentra a Pozemkového spolku.

„Věříme, že díky nové identitě oslovíme širší veřejnost a posílíme naši pozici v oblasti ochrany přírody a ekologické výchovy“
Kuba Vaněk, vedoucí Ekocentra Huslík

Původní logo

Nové logo

Explikace

Mat Slow a Pavel Rat, Slow&Rat

„I z malého žaludu může vyrůst mohutný dub. Je to symbol toho, že i drobné kroky mohou vést k velkým změnám. Společně s klientem jsme vytvořili strategii značky, která nám pomohla definovat, jak by měl Huslík komunikovat, jaké hodnoty reprezentuje a jakou roli hraje v životě místní komunity.

Barevná paleta nové identity je inspirována přírodním prostředím Huslíku a odráží tak rozmanitost a krásu polabské krajiny. Jedním z hlavních prvků systému jsou modulární rámečky, které byly zjemněny zakrouhlenými rohy a využitím digitálních štětců, jež dodávají modulům organičnost.“

Písmo

Vizuální identita Huslíku využívá celkem tři písma, která přispívají k jeho jedinečnému charakteru. Mezi nimi najdeme Aclonicu a Geologicu ze sbírky Google Fonts, a rukopísný font French Fries od písmolijny Red Rooster Collection.

Maskoti

Součástí vizuální identity jsou i noví členové Huslíkovy rodiny – maskoti Huslíci. Roztomilé kreslené žaludy s velkýma očima mají za úkol oslovit širší veřejnost, zejména rodiny s dětmi. Huslíci budou provázet návštěvníky areálu, vyprávět jim příběhy o přírodě a ukazovat, že ochrana životního prostředí může být zábavná a inspirativní.

Ukázky

 

Zdroj a foto: slowrat.design

Sending
Hodnocení čtenářů
3.81 (32 hlasů)
logo Slow&Rat

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Zpravičky

Skupina JRD má nové logo od studia Najbrt

Skupina JRD představila nové logo, které si…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce