• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Galerie Rudolfinum

Studio Petrohrad

Sending
Hodnocení čtenářů
2.63 (38 hlasů)

Galerie Rudolfinum má od podzimu 2017 novou koncepci vizuální identity. Nově zavedený vizuální styl galerie navázal na původní značku, která byla proporčně upravena, aby zajistila jednotnost a rozpoznatelnost všech výstupů galerie. Za redesignem značky stojí Iveta Bendová a Lukáš Pumpr z plzeňského Studia Petrohrad.

Stanovili jediné pravidlo pro tvorbu plakátů k jednotlivým výstavám – v každém vizuálu musí být obsažen dominantní symbol kruhu se třemi trojúhelníky. Spolu s novou vizuální identitou byly vytvořeny také webové stránky ve spolupráci s designérem Teodorikem Menšlem.

„Nově zavedený vizuální styl Galerie Rudolfinum pracuje s původní značkou, která byla proporčně upravena, zbavena konstrukčních nepřesností a doplněna o novou typografii. “ Lukáš Pumpr, Studio Petrohrad

Původní logo

Galerie Rudolfinum používá od devadesátých let geometrický symbol odvozený z erbu cechu malířů sestávající ze tří rovnostranných trojúhelníků v kruhovém poli doplněný o textové označení instituce. Typografická část značky byla v minulosti upravována vždy podle vizuálního stylu jednotlivých výstav a použité písmo se měnilo v závislosti na podobě dané vizuální kampaně. Cílem zadání proto bylo stanovení základních pravidel a rysů specifického vizuálního jazyka galerie, který by sjednotil využívání loga.

Nové logo

Explikace

Lukáš Pumpr, Studio Petrohrad

„Nově zavedený vizuální styl Galerie Rudolfinum pracuje s původní značkou, která byla proporčně upravena, zbavena konstrukčních nepřesností a doplněna o novou typografii. Účelem jednotného vizuálního stylu je především srozumitelně komunikovat obecné poslání a hodnoty galerie a zároveň odlišit galerii od ostatních institucí zabývajících se výstavní činností, především v rámci jednoho města.

Na nové logo navazují také loga edukačního prostoru Artpark a Kina Rudolfinum. I zde jsme pracovali se třemi trojúhelníky, které jsou v prvním případě upraveny do podoby stavebnice nebo redukovány na jediný trojúhelník označující tlačítko Play. “

Ukázky vizuálního stylu

Další práce Studia Petrohrad

Kancelář architekta města Brna

Zdroj a foto: studiopetrohrad.cz

Sending
Hodnocení čtenářů
2.63 (38 hlasů)
logo Studio Petrohrad

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Hledáme kreativního grafika/čku – JennPro
  • Studio UPSALA dalo tvář společnosti JSK Investments...
  • JennPro připravilo grafickou identitu pro vstup...

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce