• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Halla

Marek Suchánek a Ondřej Jelínek

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.33 (9 hlasů)

Český výrobce designového osvětlení technického rázu — společnost Halla, představila novou vizuální identitu. Nové logo zobrazuje prolnutí stěny a pomyslného světla, tedy dvou rovin, dvou různých pohledů a světů – technického a architektonického. Změn se dočkal rovněž web, za nímž stojí studio Creative Nights a Supekodéři. Rebranding, stejně jako nový web měl na starosti Ondřej Jelínek.

 

„Původní logo již bylo zastaralé, nedávalo nám smysl – zkratku HALLA (halogenové lampy) již nepoužíváme, neboť halogen výrazně ustupuje na úkor LED zdrojů,“ nastiňuje důvody změn Tereza Hanzlová, marketingová manažerka společnosti Halla¨

Inovovaná vizuální identita, která nahradila původní verzi od HMS design, byla vytvořena ve spolupráci Ondřeje Jelínka s Markem Suchánkem ze studia Creative Nights.

“Cílem rebrandingu bylo ukázat, že je společnost Halla vizionářská a sebevědomá. Dříve působila značka možná až příliš technicistně, nepřístupně a zastarale. To jsme chtěli změnit. Nové logo více vystihuje vize společnosti a odráží její minimalistický přístup a design svítidel. Zároveň bylo záměrem značku polidštit, čehož jsme docílili mimo jiné odstoupením od používání kapitálek, které Halla využívala nejen v názvu společnosti, ale také u názvu produktů. Dalším významným krokem bylo odlehčení textů – dodali jsme jim srozumitelnější jazyk a čtivější podobu,” dodává Ondřej Jelínek, autor nové strategie a rebrandingu.

Ondřej Jelínek je grafický designér a konzultant. Vystudoval vizuální komunikaci na Fakultě multimediálních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a také na švýcarské Akademii umění a designu v Basileji. V současné době se nejvíce zabývá brandingem, strategiemi značek a UX designem. Spolupracuje na projektech doma i v zahraničí. Zde především v Berlíně, kde donedávna působil ve studiu minigram.

Ve spolupráci se studiem Dynamo design se podílel na rebrandingu společnosti Newton Media a návrhy v minulosti připravoval také pro značky jako Galerie Jiri Svestka nebo obec Malá Úpa. Opakovaně vystavoval na festivalu Designblok, v zahraničí pak například v Basileji nebo polském Těšíně. Zajímá se o současné umění, design i architekturu. Rád cestuje a poslouchá elektronickou hudbu.

Ukázky aplikace loga

Zdroj a foto: halla.cz, linkedin.com

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.33 (9 hlasů)
Creative Nights logo Marek Suchánek Ondřej Jelínek Supekodéři

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce