• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Český volejbal

Dynamo design

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.23 (26 hlasů)

Jeden z nejpopulárnějších sportů v České republice má novou tvář. Logo a kompletní vizuální styl vznikl ve spolupráci s firmou Dynamo Design a marketingovou agenturou RAUL. Hlavním motivem nového loga je odražený volejbalový míč, který svou trajektorií vykresluje písmeno V. Nová podoba se začne používat od května 2018. 

Odraz v logu symbolizuje smeč a získaný bod. Písmeno V odkazuje na slova “volejbal” a “vítězství”.

Zvolená barevnost posiluje vnímání Českého volejbalu jako zaštiťující národní organizace pro tento sport. Jeho typická dynamika je v nové vizuální identitě podpořena asymetrií v symbolu, nakloněnou typografií, fotografiemi hráčů v typických pózách a červeno-modrými pruhy procházejícími napříč jednotlivými aplikacemi.

„Když jsem přebíral vedení volejbalového svazu, kompletní změnu vizuální podoby jsem chtěl řešit okamžitě. Bohužel mě zaměstnaly zcela jiné věci. Nejprve jsme jasně definovali volejbal jako nekonfliktní, přátelský a týmový sport. Od toho se grafici odrazili a po čtyřech měsících usilovné práce můžeme představit nové logo Českého volejbalu,“ prohlašuje Marek Pakosta, předseda Českého volejbalového svazu.

Cílem je, aby přes novou vizuální podobu vnímala veřejnost volejbal jako silný, sebevědomý sport s historickou tradicí a vizí do budoucna. Nedílnou součástí je grafické zpracování beach volejbalu, snow volejbalu a mini volejbalu. „Určili jsme naše priority, kterými jsou Extraliga, beach volejbal, reprezentace dospělých, mini volejbal a vrcholový mládežnický volejbal, pořádání mezinárodních akcí a konkrétní cíle v těchto oblastech. Důležité do budoucna také je, jak nás budou vnímat cílové skupiny – fanoušci, partneři či potenciální partneři, aktivní členové, amatéři a veřejnost. Na to se chceme zaměřit,“ konstatuje Marek Pakosta.

Ukázky vizuálního stylu

Zavedení nové značky a grafické podoby a s tím spojené změny budou probíhat postupně po celou sezónu 2018/2019. Informace o novém vizuálním stylu najdete na samostatné stránce Měníme Český volejbal.

Další práce Dynamo design:

Vizuální styl mistrovství světa ve florbalu 2018 připravilo Dynamo design s Alanem Zárubou

Dynamo design představilo vizuály pro Pražské jaro 2018 — bude ve znamení hudebních brouků

Zdroj a foto: cvf.cz, dynamodesign.cz

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.23 (26 hlasů)
Dynamo design logo

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Botanická zahrada Liberec

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce