Hodnocení čtenářů
( hlasů)Nové logo a vizuální identitu společnosti CENTR GROUP připravila agentura Hotshots. Rebranding zachovává bílého tygra jako ústřední motiv a primární zelenou barvu, ale logo bylo zjednodušeno a vyčištěno. Logo zachovává tradici značky, ale odpovídá nárokům moderní prezentace. Výsledná identita je jednodušší, univerzálnější a lépe použitelná napříč všemi aplikacemi
- Na nové logo navázala kompletní obměna materiálů od webové prezentace až po uniformy Security
- Studio Hotshots patří do skupiny katz83 pod vedením CEO Jana Fischera
- Spolupráce byla pojata jako komplexní projekt přesahující pouhou vizuální proměnu
„Spolupráce s Hotshots pro nás byla skutečně partnerská. Oceňujeme nejen kvalitu výstupů, ale i otevřenost v komunikaci, naslouchání našim potřebám a schopnost přetavit zpětnou vazbu do smysluplných řešení.“
Lucie Absolonová, marketingová manažerka CENTR GROUP
CENTR GROUP je společnost s více než třicetiletou tradicí v oblasti bezpečnostních služeb, která se rozhodla pro rebranding jako součást širší strategie růstu. Firma chtěla posílit povědomí o značce a zvýšit úspěšnost v obchodních jednáních. Společnost se proměňuje z dodavatele služeb na partnera propojujícího správu, bezpečnost, úklid i energetiku do jednoho systému integrovaného facility managementu.
Původní logo
Původní logo obsahovalo bílého tygra jako hlavní symbol a zelenou barvu, které byly zachovány i v nové podobě.
Nové logo
Explikace
Jan Václav, Art Director Hotshots
„Od začátku jsme věděli, že určité brand elementy chceme ponechat, protože dobře definují a odlišují značku v daném segmentu. Tygr jako hlavní symbol zůstává, ale logo jsme zjednodušili a vyčistili. Zelené barvě jsme dali důstojnější prostor a kompletně redefinovali sazbu.“
Ondřej Samek, Head of Hotshots.
„Naše spolupráce byla od začátku nastavena jako komplexní projekt, který dalece přesahoval pouhou vizuální proměnu značky. Rebranding jsme pojali strategicky, s velkým důrazem na to, aby nové řešení bylo maximálně funkční a efektivní při každodenním využívání a veškerých procesech.”
Jan Fischer, CEO skupiny katz83
„CENTR GROUP je dynamická společnost. Věděli, že v rámci spolupráce musíme vytvořit brand, který nebude znamenat pouhou modernizaci, ale bude odrazem jejího růstu a ambicí. Naše zapojení tak nebylo pouze o vizuální identitě, ale o nalezení přesného výrazu odrážející pozici na trhu a dlouhodobou důvěryhodnost.“
Písmo
Manrope, Michael Sharanda
Ukázky
Zdroj a foto: hotshots.cz, centr.cz