• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
  • ✅  Přidejte se
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
  • ✅  Přidejte se
Loga

Betonpres

Dynamo design

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.38 (32 hlasů)

Betonpres je rodinná firma z jižních Čech, která vyrábí betonovou střešní krytinu a dodává na trh kompletní střešní systém vysoké kvality se zárukou 30 let. Majitelé firmy se u příležitosti 25. výročí založení společnosti rozhodli modernizovat značku a vizuální styl, aby lépe odrážely probíhající inovační změny. Strategickými cíli modernizace bylo upevnění pozice na trhu, příprava na expanzi do dalších regionů a rozšíření výrobní kapacity.

Základem nové vizuální identity, kterou připravilo studio Dynamo design, je erb s kohoutem na střeše. Kohout je v zemích střední Evropy historicky symbolem ochránce domova, proto se často objevuje jako ozdoba na štítu střech. Geometrická podoba kohouta a jeho umístění do erbu odkazuje na preciznost, moderní technologie a zároveň rodinnou tradici. Tyto významy podporuje i nový slogan společnosti „Patron českých střech“.

Základním písmem je Pepi Tomáše Brousila. Předností písma je jednoduchá elegance a dobrá čitelnost, volba mínusek přispívá k přátelskému výrazu celé značky. Základní barevnost je červená, další doplňkové barvy odrážejí barevnou škálu nabízeného sortimentu.

“Spolupráce s rodinnou firmou Betonpres byla velmi příjemná. Jsme rádi, že se majitelé rozhodli pro tohle řešení, které na rozdíl od ostatních značek v segmentu jen neopakuje nadužívaný symbol střechy, ale přináší osobitější charakter společnosti Betonpres. Navíc celý proces od prvních návrhů až po implementaci a zveřejnění trval jen 3 měsíce – hlavně díky dobré vzájemné spolupráci a důvěře. Těší nás, že i menší české společnosti vnímají potřebu kvalitní vizuální identity a nebojí se vybočit z řady.”Libor Jelínek, creative director, Dynamo.

Pro společnost Betonpres Dynamo zpracovalo kompletní grafický manuál vizuálního stylu a podílelo se na implementaci (výstavní stánek, tiskové materiály apod.). Nová firemní identita byla poprvé představena na veletrhu STŘECHY PRAHA 2018, který se konal v únoru 2018.

Ukázky vizuálního stylu

Zdroj a foto: dynamodesign.cz

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
4.38 (32 hlasů)
Dynamo design Libor Jelínek logo Tomáš Brousil

Související články

Jednou větou…

Rozhovor s Janem Šlegrem ze studia Dynamo o tvorbě vizuálů pro sport

Více na webu 👉 Sport in Art

Loga

Supraphon

Boomerang a Brainz Studios

Jednou větou…

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Jednou větou…

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Jednou větou…

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Jak hodnotí nové logo Turnova odborná veřejnost...
  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Turnov

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce