• Pošlete nám tip na článek
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písma
  • Knihy
  • Zdarma
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písma
  • Knihy
  • Zdarma
  • Nabídky práce
Loga

Galerie Rudolfinum

12/03/2019
Design portál

Studio Petrohrad

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
2.58 (36 hlasů)

Galerie Rudolfinum má od podzimu 2017 novou koncepci vizuální identity. Nově zavedený vizuální styl galerie navázal na původní značku, která byla proporčně upravena, aby zajistila jednotnost a rozpoznatelnost všech výstupů galerie. Za redesignem značky stojí Iveta Bendová a Lukáš Pumpr z plzeňského Studia Petrohrad.

Stanovili jediné pravidlo pro tvorbu plakátů k jednotlivým výstavám – v každém vizuálu musí být obsažen dominantní symbol kruhu se třemi trojúhelníky. Spolu s novou vizuální identitou byly vytvořeny také webové stránky ve spolupráci s designérem Teodorikem Menšlem.

„Nově zavedený vizuální styl Galerie Rudolfinum pracuje s původní značkou, která byla proporčně upravena, zbavena konstrukčních nepřesností a doplněna o novou typografii. “ Lukáš Pumpr, Studio Petrohrad

Původní logo

Galerie Rudolfinum používá od devadesátých let geometrický symbol odvozený z erbu cechu malířů sestávající ze tří rovnostranných trojúhelníků v kruhovém poli doplněný o textové označení instituce. Typografická část značky byla v minulosti upravována vždy podle vizuálního stylu jednotlivých výstav a použité písmo se měnilo v závislosti na podobě dané vizuální kampaně. Cílem zadání proto bylo stanovení základních pravidel a rysů specifického vizuálního jazyka galerie, který by sjednotil využívání loga.

Nové logo

Explikace

Lukáš Pumpr, Studio Petrohrad

„Nově zavedený vizuální styl Galerie Rudolfinum pracuje s původní značkou, která byla proporčně upravena, zbavena konstrukčních nepřesností a doplněna o novou typografii. Účelem jednotného vizuálního stylu je především srozumitelně komunikovat obecné poslání a hodnoty galerie a zároveň odlišit galerii od ostatních institucí zabývajících se výstavní činností, především v rámci jednoho města.

Na nové logo navazují také loga edukačního prostoru Artpark a Kina Rudolfinum. I zde jsme pracovali se třemi trojúhelníky, které jsou v prvním případě upraveny do podoby stavebnice nebo redukovány na jediný trojúhelník označující tlačítko Play. “

Ukázky vizuálního stylu

Další práce Studia Petrohrad

Kancelář architekta města Brna

Zdroj a foto: studiopetrohrad.cz

logo Studio Petrohrad

Související články

Loga

AC Sparta Praha

24/02/2021
Loga

Milovice

22/02/2021
Loga

Gabotherm

19/02/2021
Loga

Burkies

15/02/2021
Loga

Chrudim

12/02/2021
Loga

Vimperk

09/02/2021
Loga

Czech Ski and Snowboard

08/02/2021
Loga

Fabini

05/02/2021
Loga

GasNet

03/02/2021
Loga

Time is Ltd.

02/02/2021

Nejčtenější tento týden

  • Loga Milovice
  • Loga Chrudim
  • Loga Vimperk
  • Loga Czech Ski and Snowboard
  • Loga AC Sparta Praha

Doporučujeme

  • BrandCloud.pro
    BrandCloud.pro — značka přehledně online
  • Font
    První grafický časopis
  • Rathgeber
    Řešení značení
    pro průmysl a marketing
  • Master of Crystal
    Soutěž pro designery Master
    of Crystal

Design portál

Design portál je online magazín o designu a grafice. Kromě aktuálních informací a článků, zde najdete také nabídku zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005 a pravidelně i nepravidelně sem přispívá více než dvacítka profesionálů.

Doporučujeme

 

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce