• Kontakt
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • RSS
Design portál
Mouvo 2023: Mezinárodní konference pro digitální umělce a designery. 20—21. dubna 2023. UPMRUM Praha
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Nabídky práce
Loga

Dům pro Julii

31/01/2023

B tým

Sending
Hodnocení čtenářů
3.62 (13 hlasů)

Brněnská nezisková organizace Dům pro Julii, která již několik let pomáhá dětem s nevyléčitelným nebo velmi závažným onemocněním a jejich rodinám, představila nové logo a vizuální identitu zastřešenou sloganem „Ať to mají lehčí“. Vizuální identita od brněnského kreativního studia B tým pracuje s hravým fontem a principem nadlehčené typografie. 

Dům pro Julii již několik let pomáhá rodinám v těžkých situacích. Pečovatelé a zdravotníci jezdí přímo do domácností k těžce nemocným dětem a pomáhají s náročnou péčí, aby si jejich rodiče alespoň na chvíli mohli odpočinout.

„Uplynulých 5 let bylo cestou k vybudování dětského hospicu, kdy k naší organizaci neodmyslitelně patřil symbol domečku. Mezitím jsme však náš původní záměr rozšířili o služby v domácím prostředí, stavba Domu již byla zahájena, a tak otevíráme další etapu se symbolem novým.“
Radka Vernerová, ředitelka organizace

Původní logo

Nové logo

 

Explikace

Jan Sedláček, B tým

„Když nás oslovili lidé z Domu pro Julii, věděli jsme, že půjde o velkou výzvu. Téma je to důležité a práce na značce zásadně ovlivní jejich komunikaci s dárci, institucemi veřejné správy, ale samozřejmě i s rodinami, kterým pomáhají.

Proto jsme se snažili nasbírat co nejvíce informací. Vytvořili jsme strategii a na jejím základě jsme začali pracovat na vizuální podobě značky. Chtěli jsme vytvořit silný a jedinečný symbol, který se časem zapíše do myslí lidí a bude sloužit jako rychlá zkratka k rozpoznání značky.

Z několika variant jsme nakonec vybrali zelený balónek. Odkazuje na odlehčovací péči doprovázen sloganem – Ať to mají lehčí. S touto tématikou si dále hrajeme v celé identitě. Vizuální identita je hravá, výrazná, ale přesto důstojná. Zvolený font navazuje na symbol balónku. Vyšli jsme z původní barevnosti, posunuli ji a obohatili o doplňkové barvy. “

Písmo:

  • hlavní písmo: Ohno Softie, OH no Type Company
  • doplňkové písmo: Nunito, Vernon Adams, Cyreal, Jacques Le Bailly

Tým:

  • B tým, koncept
  • Jan Sedláček, design
  • Josef Káles a Barbora Nešporová, strategie & copywriting
  • Radoslav Cichý, art direction

Ukázky

Další práce studia David Geč (nyní B tým):

Nejkrásnější etikety má letos Vinařství Rozařín. Autorem je studio David Geč

Designeři studia David Geč bodovali v soutěži World Beer Awards s etiketami pivovaru Richard

Zdroj a foto: btym.cz

B tým David Geč Jan Sedláček logo Radoslav Cichý

Související články

Jednou větou…

Fotbalové Teplice mají nové logo, autorem je Karel Hejkal

22/03/2023
Loga

Marathon Studio redesignovalo brand UP! kouče Luca Grasso

27/10/2021
Loga

Dodavatel stínících produktů Maron má novou stínovou identitu od Studia Protein

23/06/2021
Loga

Centrum participace a rozvoje

15/11/2022
Loga

Zemědělský startup Farm Planet má kompletní vizuální styl od studia Brainz Disruptive

19/04/2021
Loga

Datera

22/03/2021
Loga

The Parc

08/03/2021
Loga

AC Sparta Praha

24/02/2021
Loga

Milovice

22/02/2021
Loga

Gabotherm

19/02/2021

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Děkujeme za podporu

  • Jobs.cz Jobs.cz – skvělá šance na skvělý job
  • Rathgeber Rathgeber - značení pro průmysl a marketing
  • Light Garden Academy Light Garden Academy

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce
  • JK instal