• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Článek

Sazka vyměnila šestihran za kouli a po třiceti letech mění logo

SazkaSazka vyměnila šestihran za kouli a po třiceti letech mění logo

Společnost Sazka po téměř třiceti letech mění své logo. Původní šestiúhelníková podoba loga, používaná od roku 1985, inspirovala logo nové. To zachovává tradiční šestiúhelník, jeho žluto-zelenou barvu i tvar připomínající písmeno „S.“ Nově je šestiúhelník umístěn ve žluté „kouli.“

-
Původní logo, zdroj: sazka.cz

-
Nové logo, zdroj: sazka.cz

 

S novým logem, ale bez Jágra

Na pobočkách Sazky v České republice bude změna loga probíhat postupně. Očekává se, že by kompletní proměna měla být hotova do konce letošního roku. Náklady s touto proměnou spojené přijdou Sazku na desítky milionů korun.

Robert Chvátal, generální ředitel Sazky, řekl: „Ponecháváme identitu barev a určitou rozpoznatelnost logotypu.“ Dále nové logo označil za modernější a aspirativnější. Podle něj snese srovnání s kvalitními značkami na trhu zábavy.
S novým logem Sazka zároveň spouští i novou reklamní kampaň pro hru Sportka.

Tváří nové reklamy již nebude hokejista Jaromír Jágr. „Úloha, kterou on měl v roce 2011 a 2012, se splnila velmi dobře. Ale dlouhodobě vzato nemůže být Sazka o jediném člověku,“ řekl Chvátal. Následně dodal, že Sazka s Jágrem počítá i nadále. Jeho představou je, že hokejista bude podporovat vybranou produktovou linii, kterou by měly být kurzové sázky. Zároveň potvrdil, že Sazka bude i nadále podporovat hokejový klub, který Jaromíru Jágrovi patří.