• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Článek

Proč zrovna kaktus? Proč ne! Hravá kampaň mobilního operátora

Od 8. října do konce listopadu probíhá na internetu, v tisku a na některých televizních stanicích animovaná kampaň na nového mobilního operátora Kaktus, kterého provozuje T-Mobile. Jednoduché komiksové kresbičky a vtipné hlášky na zářivě žlutém pozadí lákají zejména mladé na nenáročné ovládání a bezplatné neomezené připojení na „fejsbůček“.

Kaktus

Komiks boduje

„Image značky Kaktus by měla být drzá, sebevědomá a zároveň empatická. Nechceme si na nic hrát,“ popsal značku Michal Podlucký, manažer projektu Kaktus. Projekt byl inspirován zaměstnanci T-Mobilu, kteří o nové nabídce, která má oslovit především mladé, přesvědčili vedení firmy. Prodávat ho bude veselý vizuální styl ve žluté, černé a zelené barvě s komiksovými bublinami, které se snaží pobavit a v krátkosti sdělit to nejdůležitější. K zelenému pichlavému logu je připojen název ve free fontu Akbar.

-
Logo Kaktus, zdroj: mujkaktus.cz

Autorem kampaně je agentura Saatchi & Saatchi, která v ČR funguje od roku 1992, je součástí úspěšné prestižní společnosti Saatchi & Saatchi Worldwide. Mezi jejími klienty najdete T-Mobile, Kofolu, Toyotu, Milku, Vodňanské kuře aj. Se svými nápady každým rokem překvapí v Louskáčku, získala několik Zlatých pecek, cen Red Apple a dalších. Společně se Saatchi & Saatchi pracuje na Kaktusu i agentura Proboston Creative, která se věnuje digitální komunikaci a zajišťuje aktivity na Facebooku, bannery, digitální vizuály, soutěže a další.

Umění nových souvislostí

V reklamě je důležité nacházet nové zdroje inspirace a vzájemně spojovat na první pohled nesourodé věci, naučit se přemýšlet jinak. Pokud je reklama navíc vtipná a lidé začnou slova nebo celé věty používat v běžném životě, je vyhráno. Spojení názvu nenáročné rostliny s jednoduchou obsluhou u nového mobilního operátora je myslím pro cílovou skupinu zákazníků srozumitelný vzkaz.

I když kaktusáři ví o nenáročnosti kaktusů své :)

-
Ukázka vizuálu. Zdroj: facebook.com

-
Webová stránka. Zdroj: mujkaktus.cz

-
Mobilní aplikace. Zdroj: itunes.apple.com

Pro zajímavost:

Další použití motivu kaktusu.

-
Indiana University. Zdroj: brand.iu.edu

-
Cactus Jack. Zdroj: designdiary.co.uk

-
Electro Cactus. Zdroj: behance.net

Autor:
Marcela Šromová

Zdroj úvodního obrázku:
mujkaktus.cz

Design portal

https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/kaktus-operator-logo.html

06.11.13

logo Proboston Creative

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Beskydské divadlo
  • Motion Designer pro Airbuzz
  • Vyšel nový Font. Hlavním tématem jsou destiláty

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce