• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Článek

Olga Benešová a Jiří Karásek redesignovali vizuální styl Copy General

Společnost Copy General mění vizuální identitu – nová grafika akcentuje rozšíření původního záběru aktivit firmy a snahu zpřehlednit komunikaci s různorodými skupinami zákazníků. Za novými vizuály stojí grafická designérka Olga Benešová a Jiří Karásek, oba úspěšní absolventi pražské UMPRUM.

Původní logo:

 

copy_general_old

Zdroj: copygeneral.cz

Nové logo:

copy_general_new

Zdroj: copygeneral.cz

„Změnou chceme připomenout, že již dávno nejsme jen kopírka na rohu,“ říká Petr Roman, ředitel společnosti Copy General s. r. o. „Aby byla naše značka silná, je potřeba, aby lidé architektuře jejích služeb a produktů snadno porozuměli. Dali jsme si tedy za úkol vytvořit jednotnou a jasnou tvář značky, která vyjadřuje současný Copy General tvořený pěti různými divizemi,“ dodává.

Vizuální styl sjednocuje dosud roztříštěnou vizuální komunikaci pěti divizí společnosti (SHOP, PLAN, OFFICE, DIRECT a DATA), čehož dosahuje třemi jednoduchými společnými prvky. První tvoří pro všechny divize společná „vrstva” s odlehčeným logem, sjednocenou typografií a přesnou mřížkou pro sazbu a striktní barevností. Druhý se skládá z ilustrací, které tvoří obrazový doprovod a vizuální identitu jednotlivých divizí. Pro každou divizi také vznikl set ilustrací na míru. Ilustrace korespondují nejen s typem nabízených služeb, ale hlavně aktivně vycházejí vstříc cílové skupině zákazníků. Posledním prvkem jsou produktové piktogramy. „Reagovali jsme na fakt, že stejné služby či produkty se mohou nabízet napříč divizemi. Piktogramy jsou v tomto ohledu ideálními prvky skládačky,“ vysvětluje Jiří Karásek. Nová vizuální identita bude zaváděna během podzimu.

copy_general_01

copy_general_02

copy_general_10

Zdroj: copygeneral.cz

Primárním cílem z pohledu grafiků bylo maximální sjednocení a zjednodušení vizuálu. „Logu jsme opticky ubrali pár kil, zachovali jsme však původní modrou barvu i firemní písmo Helvetica. Hlavním rozdílem je samotná práce s jednotlivými prvky,“ dodává Karásek. Navazujícím úkolem pak snaha usnadnit práci všem, kdo přijdou později s vytvářením firemních materiálů do kontaktu. „Vyřešili jsme základní kompozice, poměry objektů, velikosti písma i barevnost. Tím jsme vytvořili prostor i čas na přemýšlení o tom nejdůležitějším – o obrazovém doprovodu,“ komentuje výsledek Olga Benešová.

Ukázky aplikace vizuálního stylu

copy_general_03

copy_general_04

copy_general_05

copy_general_06

copy_general_07

copy_general_08

copy_general_09

Zdroj: copygeneral.cz

Jak se nová vizuální identita líbí vám?

Zdroj: copygeneral.cz

Jiří Karásek logo Olga Benešová

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce