• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Článek

Logo loterie Účtenkovka stálo 80 tisíc, jeho autorkou je Hana Kolbe

Ministerstvo financí spustí od října účtenkovou loterii pod názvem Účtenkovka. Zákazníci v ní mají šanci každý měsíc vyhrát až 1 000 000 korun. Stačí jen zaregistrovat účtenku vydanou obchodníkem, který eviduje tržby podle zákona o evidenci tržeb.

„Pomocí účtenkové loterie chceme posílit obecný názor, že vydávat a brát si účtenku je zcela normální a samozřejmé,“ vysvětluje ministr financí Ivan Pilný.

Účtenky mohou zákazníci registrovat dvěma způsoby, a to prostřednictvím webového formuláře na www.uctenkovka.cz nebo mobilní aplikace Účtenkovka, která umožní automatické načtení údajů z účtenky. Losovat se bude vždy 15. den v měsíci, a to z účtenek, které byly vystaveny během uplynulého měsíce a zaregistrovány nejpozději 3 dny před slosováním.

Logo aplikace

Autorkou loga a vizuálního stylu loterie je grafička Hana Kolbe, kterou jsme požádali o explikaci loga:

Zadání loga Účtenkovka znělo: Účtenkovka je veselá a zábavná hra pro širokou veřejnost. Proto jsem volila pevná písmena, výrazné a veselé barvy, kompaktnost a hravost. Tak jsem to cítila já, a toto řešení si vybral i klient. Znak, který je navržen pro aplikace je také jednoduchý, rychle rozeznatelný a podporuje snadnou orientaci. Zadání jsem splnila a věřím, že pro danou cílovou skupinu bude logo atraktivní a bude skvěle fungovat.

Současná podoba webových stránek

Autorku jsme žádali o více ukázek, ale bohužel nemá oprávnění je v tuto chvíli zveřejnit. Zároveň jsme se ptali na to jak bude vypadat jednobarevná varianta loga. Odpovědí nám bylo, že i s tou se v manuálu počítá. Bohužel ji ale autorka zatím nemůže zveřejnit. Celková cena za zpracování kompletního grafického manuálu činí 80 000 korun bez DPH. Cena ročního komplexního provozu Účtenkovky, kterou bude zajišťovat firma Diebold Nixdorf s.r.o., je 12 393 420 korun bez DPH. Ve výhrách pak Ministerstvo financí ročně rozdělí nejvýše 65 000 000 korun.

Ukázka aplikace

Tisková konference Ministerstva financí, na které bylo logo představeno:

Zdroj a foto: mfcr.cz

Hana Kolbe logo

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Beskydské divadlo
  • Motion Designer pro Airbuzz
  • Vyšel nový Font. Hlavním tématem jsou destiláty

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce