• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Článek

Český rozhlas mění své logo

Český rozhlasČeský rozhlas mění své logo

Po dlouhých 17 letech mění Český rozhlas své logo, které vyjde, spolu se všemi značkami a vizuální identitou, na 2,2 milionu korun. Co vše se změní s novou vizuální identitou a logem si přečtěte v článku. Naleznete zde také podrobný přehled, co vše definitivně končí a co naopak začíná.

-
Zdroj: rozhlas.cz

-
Původní loga Českého rozhlasu, zdroj: rozhlas.cz

 

Změna loga

Český rozhlas mění po sedmnácti letech své logo. Je tvořeno z písmena R, skládajícího se ze čtyř pruhů, za které jeho tvůrce Studio Marvil získá 2,2 milionu korun. Tato částka bude studiu vyplacena po odevzdání úplné a bezchybné práce, která je naplánovaná cca na 6 měsíců. Náklady spojené se změnou loga na budovách, automobilech a reklamních předmětech by měly být dalších 5 milionů korun.  Nově bude pruhované „eRko“ dominantní na každém logu stanice patřící do skupiny Českého rozhlasu. Současný korporátní design by tak měl vizuálně sjednotit celou skupinu stanic a měl být snadno rozpoznatelný od všech ostatních.

Slovy generálního ředitele Českého rozhlasu Petera Duhana z tiskové konference: „Věříme, že nové logo je vykročením do budoucnosti a vyjadřuje to, co chceme. Aby ČRo byl moderní důvěryhodnou institucí, která je srovnatelná s veřejnoprávními kolegy na západ od našich hranic.” Neopomněl zmínit i osobní názor, že je přesvědčen, že právě nové logo, které ČRo mění po 17 letech, vydrží celých 20 let.

 

-
Zdroj: rozhlas.cz

 

Přečtěte si také:
Odměna za nové logo Českého rozhlasu bude 2,5 milionu

 

Něco končí a něco naopak začíná

Spolu s koncem února končí i vysílání tří radiostanic: Rádio Česko, Leonardo a ČRo 6. Při této příležitosti jsou zároveň spuštěny stanice: Rádio Plus, Rádio Junior a ČRo Jazz. Nejen všechny změny byly těmi nejlepšími kroky. Zavřená stanice Leonardo a Rádio Česko přitom měly nejrychleji rostoucí poslechovost, co do počtu, z celého českého éteru.

-Zdroj: rozhlas.cz

-
Zdroj: rozhlas.cz

Autor
Patrik Fingr
Zakladatel internetového magazínu o bydlení www.bydleni-z.cz

Design portal

https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/cesky-rozhlas-nove-logo.html

04.03.13

logo

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Open call na návrh potisku pro edici produktů...
  • Motion Designer pro Airbuzz
  • Vyšel nový Font. Hlavním tématem jsou destiláty

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce