• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
    • Grafický design
    • Ilustrace
    • Motion design
    • Písma
    • Produktový design
    • Webdesign
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
    • Grafický design
    • Ilustrace
    • Motion design
    • Písma
    • Produktový design
    • Webdesign
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Článek

ČBA má nový logotyp

ČBAČBA má nový logotyp

Česká baseballová asociace představila nové logo, které vzešlo z veřejné soutěže, o které jsme před časem na Design portálu informovali. Do soutěže se zapojilo 91 autorů, bylo zasláno přes 170 návrhu a vítězem se stal návrh Patrika Boreckého, který si můžete prohlédnout. Za zminku ještě stojí, že v zadání soutěže byla stanovena částka maximálního finančního plnění 15 000 Kč.

Vítězný návrh autora Patrika Boreckého vybral výkonný výbor ČBA na doporučení odborné komise, která pracovala ve složení Tomáš Sýkora (předseda komise), Pavel Lahoda (grafik), Michal Pirgl (grafik), Jan Sommer (grafik), Bohuslav Roll (Kontrolní komise ČBA) František Přibyl (sekretariát ČBA).

 

Původní logo:

-

Nové logo:

-

Důvodová zpráva komise:

Komise doporučuje výkonnému výboru logotyp s evidenčním číslem 32. Na tomto návrhu se
komise jednohlasně shodla. Důvody pro zvolení tohoto logotypu jsou tyto:

1. Logotyp je čitelný, graficky pochopitelný a dostatečně výrazný na všech médiích a ve všech rozměrech, kde se předpokládá jeho použití

2. Logotyp je moderní, unikátní, nezaměnitelný a originální, což umožňuje vybudovat ČBA jednoznačnou moderní grafickou image

3. Logotyp jednoznačně, nenásilně a graficky originálně propojuje zkratku organizace (ČBA) s typickým symbolem baseballu (míčem)

4. Logotyp je obsahově správný a to včetně poměru a tvaru švů s reálným baseballovým míčem

5. Logotyp bude – díky své originalitě – jednoznačně a nezaměnitelně identifikovat ČBA

6. Logotyp je moderní, graficky čistý a nadčasový

7. Logotyp je nejen příjemně decentní, což rozšiřuje možnosti jeho aplikace a i díky grafickému
pojetí evokuje pohyb, což mu propůjčuje silnou dynamiku

8. Logotyp je lehce zapamatovatelný a reprodukovatelný

9. Logotyp je snadno (levně) vyrobitelný všemi signmakingovými technologiemi

Tomáš Sýkora předseda komise

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/cba-novy-logotyp.html

08.12.09

logo

Související články

Jednou větou…

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Jednou větou…

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Jednou větou…

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Jednou větou…

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Jednou větou…

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Botanická zahrada Liberec

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce