• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Článek

Agentura Freya má nové logo inspirované námořními vlajkami

Freya

Tvůrcem nového vizuální stylu je nový kreativní ředitel Freya CZ Tom Nečas (Tom Garcy), který jej popisuje následovně:

“Freya i přes svůj vývoj roky používala starou identitu. V první fázi jsme se tedy rozhodli zbavit se starého symbolu a barevnosti a vytvořili novou typografickou značku. Následně proběhlo několik pokusů ID dotvořit, nikdy se ale nepovedlo vytvořit něco ryze “svého”, proto agentura zůstávala pouze u nové typografie. 
Nový vítr do plachet přinesla práce na konceptu se signálními a námořními vlajkami, Freya NAVY. Začali jsme studovat jejich symboliku a barevnost, kterou jsme posléze mírně upravili do vlastních korporátních barev, přitom však signály neztratily svůj význam. Kromě barevnosti je pak základním prvkem také tvar/vzor vlajek, který se objevuje napříč celou ID v množstí kombinací. Identitou tak není značka, či typografické logo, ale celý svět barev, pruhů a tvarů. Přesně tak Freyu vnímám, je hravá, ojedinělá a plaví se vlastním směrem. V aplikacích užívaný pruh pěti vlajek (často spojen do nekonečné mozaiky) signalizuje Foxtrot, Romeo, Echo, Yankee, Alfa = FREYA. Pro dotvoření celého konceptu pak má agentura vlastní vlajku i kruhový symbol užívaný v námořnictvu/letectvu. Barevných i tvarových kombinací je prakticky nekonečně a žádný materiál tak není úplně stejný.”

Kateřina Borovanská, Managing Director, Captain, ještě dodává: “FREYA je agentura, která vznikla na základě zkušenosti s tím, jak fungují běžné agentury. Je výkonná, expresivní a kontrastní. Máme to jinak, jsme vlajkonoši nového systému práce a služeb, takže to bez vlajky a vojenské disciplíny v úzkém kolektivu ani nejde. Tom Nečas nejlépe vystihl podstatu toho, co děláme, jsme jednotka nasazení pro vizuálně a obsahově perfektní komunikaci!”

Původní logo:

freya_logo_01

Ukázky z manuálu nového vizuálního stylu:

Freya

Freya

 

Freya
Freya

Freya

Agentura mimo jiné pořádá soutěž Fénix content marketing.

Zdroj: Tom Nečas, freyacz.cz

logo Tom Garcy

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Graphic Designer at Henceforth

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce