Článek

Česká agentura Go4Gold připravila pro hokejový šampionát v Rize 481 videí

Stejně jako před dvěma lety na Slovensku, tak i během letošního hokejového šampionátu v lotyšské Rize byly na velkoplošných obrazovkách v obou arénách k vidění audiovizuální díla z české produkce. Jejich přípravu měla na starost agentura Go4Gold, která společně s kolegy z Livebros content do arén připravuje.

„Letos to bylo hodně jiné, protože kvůli opatřením jsme akci nemohli chystat přímo na místě, což není úplně obvyklé“
Tadeáš Drahorád, Go4Gold

Vizuál akce si vždy tvoří lokální pořadatel, jeho převedení do formátů pro LED displeje je práce pro tým z Česka. „Nároky na obsah, který má ideálně bavit a informovat diváky v hale, je úplně jiný než například na branding arén. Musí to být výrazné, hodně se to hýbat. Vše přitom musí být vizuálně konzistentní,“ popisuje Drahorád práci Go4Gold. „Tentokrát jsme barevný polygonový pattern převedli v Cinemě do 3D a animace následně dolaďovali v After Effects.“

Do Rigy poslala agentura 481 vyrenderovaných souborů

Kvůli absenci diváků v ochozech je to ale o dost méně než obvykle. „Letos úplně chyběla část zábavného contentu, který baví a interaguje diváky v arénách. To nás jako společnost, která se věnuje především fan experience mrzí, ale věříme, že se fanoušci na stadiony už brzy ve velkém vrátí,“ uzavírá Drahorád.

Tvorba konceptu

Ukázka ze stadionu

Další práce agentury:

AC Sparta Praha

Český hokej

Zdroj a foto: go4gold.cz