• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
  • ✅  Přidejte se
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
  • ✅  Přidejte se
Článek

Vizuální identita Pizzerie u Rejnoka

Pizza u RejnokaVizuální identita Pizzerie u Rejnoka

Přiznám se, že tahle Pizza od Rejnoka mi v šuplíku leží už hodně dlouho. Naštěstí vizuální identita nepodléhá chemickým procesům tak jako ta skutečná a vytažena ze šuplíku jeví se jako nová. Vizuální identitu pizzerie v Pečkách vám představí Iva Zitková z olomouckého Studia Tomato, které je autorem této identity.

-

Popište, prosím, jak jste se k projektu dostali a jakým způsobem jeho realizace probíhala?

Naše studio dlouhodobě spolupracuje s Tomášem Johanovským, kterého si najímají lidé, kteří se rozhodli investovat do  nového gastrozařízení. Na naší spolupráci oceňuji možnost ukázat, že vizuální podoba restaurace není pouze o logu a menu, případně webové prezentaci, ale také o tom,  že práce začíná společnou diskuzí s investorem a předložením vhodného nápaditého konceptu, který budoucí hosty osloví. Díky ochotě investora naslouchat jsme tak dostali možnost podílet se na celkovém utváření výsledného dojmu z nové pizzerie

-

-

Jednalo se o komplexní zakázku od vizitek až po interiéry. Kolik lidí s jakými specializacemi na zakázce pracovalo?

Byla to komplexní zakázka od loga přes návrh grafických motivů, ze kterých jsme vytvořili sadu originálních obrazů. Logo vyplynulo z přání zadavatele, který je milovníkem ryb a do své restaurace si nechal zakomponovat velké akvárium s rejnoky. Vzhledem k tomu, že restaurace je určena pro rodiny s dětmi, chtěli jsme originální formou jak dospělým, tak dětem představit, jak vznikla pizza, ukázat, o čem jsou pravé italské domácí těstoviny, popsat argentinské steaky, italské tiramisu…

Motivy postaviček z ingrediencí nám posloužily jako podklad pro sadu omalovánek, kterou dostane k zabavení každé dítě. I když není obvyklé v dnešní době řešit obsáhlejší menu s fotografiemi jídel. Zvolili jsme toto řešení z toho důvodu, že je pizzerie zasazena na malém městě a chtěli jsme hosty navnadit, aby vyzkoušeli při opakovaných návštěvách ruzná jidla, která jsou v nabídce. Z dlouhodobého hlediska to byl v tomto připadě dobrý tah, který dokázal udržet hosty.

Mimo provoz pizzerie funguje i rozvoz pizzy, pro který jsme připravili sadu tiskovin – věrnostní kartičky, menu do kapsy, polepy rozvozových vozů.

Vše vznikalo v týmu: zadavatel, architekt, naše studio a Tomáš Johanovský. V našem studiu projekt zpracovávali tři lidé. Zde si neodpustím povzdech nad chronickým nedostatkem kvalitních grafiků v našem regionu. Je to jedna z věcí, která nás omezuje při realizaci zakázek. Spousta šikovných lidí pracuje v Praze a bohužel se domnívají, že v Olomouci nevzniká dobrá grafika. Zakázku jsme realizovali včetně produkce všech navržených věcí

-

Co technologie a dodavatelé?

Za úspěch celého projektu vděčíme i našim dlouholetým dodavatelům, na které se můžeme spolehnout při výrobě námi navržených věcí. Při realizaci jsme použili grafické papíry od společnosti OSPAP – Keykolour, tisk motivů na plátno a rámování na podrám.

-

-

-

Jaká byla nejobtížnější část realizace projektu?

Nalézt vhodný styl pro prezentaci našeho nápadu. S klientem jsme předložili několik návrhů řešení, než jsme dospěli k finální podobě, která zajímavě představuje kuchyni…

-

-

-

Jak jste spokojeni s konečným výstupem vy a jak klient?

Klient nám dal plnou důvěru a dostatek volného prostoru, takže jsme s výsledkem spokojeni. Je pravda, že s odstupem času člověka napadnou nové lepší nápady, ale tak to má být. Je potřeba se stále ve tvorbě posouvat kupředu. Klient díky kladným ohlasům hostů byl s celkovou realizací spokojen.

-

-

 

-

-

-

-

Díky za rozhovor!

Zdroj a foto:
Studio Tomato

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/pizza-u-rejnoka-studio-tomato.html

30.06.11

logo

Související články

Jednou větou…

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Jednou větou…

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Jednou větou…

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Jednou větou…

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Jednou větou…

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Jak hodnotí nové logo Turnova odborná veřejnost...
  • Uherský Ostroh
  • Český orienťák

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce