• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Článek

Eindhoven je plný energie a nebojí se to ukázat – nová vizuální identita města

EindhovenEindhoven je plný energie a nebojí se to ukázat – nová vizuální identita města

Významné nizozemské město Eindhoven chce být čitelnější na úrovni regionální, národní i mezinárodní. Marketingová společnost Eindhoven 365 spolupracovala na vytvoření nového loga s reklamními agenturami, které již v minulosti ve městě působily a pochopily genia loci. Nový znak je výsledkem kolektivní práce a reprezentuje tři pilíře města – technologie, konstrukce a znalosti. Výrazná červená barva je plná energie – k růstu, vyzařování, tvoření, objevování, spolupráci, inspiraci a změně.

-
Původní logo, zdroj: archeologieonline.nl

-
Nové logo, zdroj: merkeindhoven.nl

Eindhoven ve zkratce

Asi 210 000 obyvatel, moderní architektura s dlouhými pásy zeleně a soudobými plastikami, sídlo firmy Philips od roku 1891, slavný nizozemský fotbalový klub PSV Eindhoven, muzeum moderního umění Van Abbemuseum, Vysoká škola technická, mezinárodní letiště, železniční uzel, velký rozvoj během posledních 20 let… to je Eindhoven v provincii Severní Brabantsko.

Po vzoru Bonnu, Stockholmu, Antverp nebo Düsseldorfu se také v Eindohovenu rozhodli, že pro městský marketing je třeba zvolit jednotnou značku. Peter Kentie, marketingový ředitel společnosti Eindhoven 365, říká: „Pro komunikaci města s občany, turisty a investory je důležitý jeden design, jedno logo. Hledali jsme jasné a efektivní řešení.“