Hodnocení čtenářů
( hlasů)Nová vizuální identita týmu LASAR představuje futuristický a čistý design, který odráží jejich ambiciózní cíle v oblasti vesmírných technologií. Logo prošlo výrazným refreshem, přičemž zachovává odkaz na laserový paprsek, ale nyní je jedinečnější a modernější. Autorem nové vizuální identity je brněnské brandingové studio Psanci, které na projektu spolupracovalo s designéry Davidem Voborským a Janem Sedláčkem.
- Nové logo LASAR využívá výraznou malinovou barvu, která je v oboru neobvyklá a přidává značce mladistvý a odvážný charakter.
- Symbolem značky je laserový proud světla připomínající světelný meč, což odkazuje na jejich technologické zaměření.
- Vizuální identita zahrnuje dva komunikační přístupy – hravý pro studenty (reprezentovaný kosmonautem s laserovým mečem) a sofistikovaný pro odbornou veřejnost.
- Součástí identity je slogan „Powered by the light“, který podtrhuje inovativní přístup týmu.
LASAR je tým studentů gymnázií a středních škol, který už stihl vyhrát prestižní soutěž americké kosmické agentury NASA nazvanou Conrad Challenge. Vyslali také vlastní testovací satelit na raketě Falcon 9 společnosti SpaceX. Jejich lídr Simon Klinga se v minulém roce stal jednou z osobností žebříčku 30 pod 30.
„Čistota životního prostředí se netýká jen samotné planety Země, ale také přilehlého vesmíru. Proto navrhujeme a testujeme, jak na dálku za pomoci laserového paprsku opravit nefunkční družice, případně nefunkční satelity a další kosmický odpad nasměrovat do nižších vrstev atmosféry, kde důsledkem tření shoří. Tím se sníží množství aktuálního a stále přibývajícího kosmického smetí.“
Simon Klinga, zakladatel týmu LASAR
Původní logo
Nové logo
Explikace
„Každé setkání s lidmi z LASAR je neuvěřitelně inspirativní. Snažili jsme se proto i všechny jejich odvážné postoje a ambiciózní nápady zvýraznit neotřelou vizuální identitou a tonalitou jejich komunikace. Chtěli jsme, aby nová značka odrážela jak technologickou inovativnost, tak i přístupnost pro mladé lidi, kteří jsou cílovou skupinou vzdělávacích aktivit LASARu. Proto jsme zvolili výraznou malinovou barvu a symbol laserového proudu světla. Strategie značky počítá se slogany opírajícími se o klíčové slovo ‚Light‘, které odkazuje nejen na laserová řešení, ale i na osvícenost postojů a myšlenek lidí z LASARu.“
Písmo:
- hlavní písmo: Model Plastic, Caio Kondo, Francesca Bolognini, Mat Desjardins, PangramPangram
- doplňkové písmo: Model Sans, Caio Kondo, Francesca Bolognini, Mat Desjardins, PangramPangram
Tým:
- Josef Káles (brand stratég)
- David Voborský (designér vizuální identity)
- Jan Sedláček (designér vizuální identity)
Ukázky
Zdroj a foto: Psanci