• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Článek

Vizuální styl konference „Kam kráčíš, Česko“ od Touch Branding

Koncem listopadu proběhl v Praze čtvrtý ročník konference Kam kráčíš, Česko, kterou pořádá Aspen Institute CE. Cílem konference je komplexně zhodnotit politický, hospodářský a společenský vývoj České republiky. Vizuální styl pro akci připravilo studio Touch Branding.

Prezentace konference stojí na různých variantách velkého otazníku, do kterých se aplikoval vizuální styl prolínajících se rastrů. Ten charakterizuje všechny materiály Aspenu a používá se například i u čtvrtletníku Aspen Review.

Neil Johnston, který návrh ve studiu Touch připravoval, vysvětluje, že verze otazníků reflektují různé skladby témat a odlišné pohledy a názory odborníků, které se v rámci debat probírají. Navíc se konference v tomto roce poprvé konala kromě Prahy i v Ústí nad Labem, Zlíně a Brně, přičemž každý z regionů měl svoji vlastní verzi otazníku. Různé verze otazníků také sloužily k vytvoření variací obálek hlavní konferenční brožury.

„Vizuální styl ožil na velké obrazovce, která dominovala pódiu hlavní konference, která se konala v Pražské křižovatce. Na tuto část projektu jsme se opravdu těšili, věděli jsme, že animace vizuálu dodá dynamiku,” říká Martin Marušinec, kreativní ředitel studia Touch. Kromě animovaných slidů, které studio připravilo interně, vznikl i krátký jingle, na kterém studio spolupracovalo s Lukášem Koudelkou.

Organizaci eventu zastřešoval interní eventový tým z vydavatelství Economia pod vedením Aleše Mohouta.

Ukázky vizuálního stylu

Nerealizované koncepty

S dovolením studia Touch Branding vám můžeme prezentovat také nerealizované koncepty.

První z nich má v základu českou vlajku, která je však dle slov tvůrců přetvořena v roh pomyslné místnosti. Vizuály jsou pak doplňované různými postavami, které reprezentují témata, na kterých se konference probírá.

Druhý nerealizovaný koncept stojí na českém symbolu – ponožky v sandálech. Tento detail na nohu byl hlavním vizuálem, přičemž pro tématické okruhy se připravovaly jiné varianty. Dle slov agentury tento koncept klienta velmi pobavil, ale nebyl v souladu se seriózností konference.

Zdroj a foto: touchbranding..com

logo Martin Marušinec Touch Branding

Související články

Článek

Nová identita značky Konsepti: půdorys jako systém, prostor jako strategie

Nová vizuální identita značky Konsepti od studia…

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Botanická zahrada Liberec

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce