• Kontakt
  • Inzerce
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • RSS
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
    • Grafický design
    • Ilustrace
    • Motion design
    • Písma
    • Produktový design
    • Webdesign
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Design portál
  • Články
  • Loga
  • Designeři
    • Grafický design
    • Ilustrace
    • Motion design
    • Písma
    • Produktový design
    • Webdesign
  • Studia
  • Písmolijny
  • Akce
  • Nabídky práce
Loga

Planetum

Kitchen Branding

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
3.25 (12 hlasů)

Štefánikova hvězdárna, Hvězdárna Ďáblice a Planetárium Praha – tři subjekty, které se nově stávají součástí jediné platformy jménem Planetum. Za novou identitou Planetum stojí Dialogue Consultancy, na grafice se podíleli Kitchen Branding a creative director Matija Vujovic.

Zveřejnil(a) Planetum – Štefánikova hvězdárna dne Čtvrtek 1. listopadu 2018

„Při tvorbě nové podoby vizuálů jsme se drželi čistých linií a co nejjednoduššího grafického stylu. Spojitost s vesmírem jasně naznačuje nejen název Planetum, ale i logo. Jeho hlavním symbolem je prstenec v písmenu e, který je typický hned pro několik planet,“ říká marketing manažerka platformy Planetum Dominika Šimoňaková.

Cílem je celková modernizace a touha přiblížit se dospělým i dětem, zvýšit vnímání hvězdáren i planetária jako moderních zábavně vzdělávacích institucí, které mají co nabídnout nejen školám, ale stanou se i oblíbeným cílem rodinných výletů. Planetum nabízí chytrou vesmírnou zábavu – sledování planet, hvězd, Slunce, Měsíce a vesmírných objektů, návštěvu výstav, komentovaných prohlídek a filmů, interakci s vesmírem prostřednictvím nejrůznějších trenažerů a simulátorů, na kterých se návštěvníci mohou plně vžít do kůže astronauta či astronoma.

„Jméno Planetum je chytlavé a nezapomenutelné, takže v kombinaci s výraznou typografií tvoří silnou značku. Snažili jsme se přijít s řešením, které je krátké, moderní a zároveň jsme chtěli vysvětlit brand DNA — aby všem hned bylo jasné, o co se jedná — planetárium, něco vesmírného. Pro posílení vizuální komunikace používáme minimalistický prvek, symbol (pictorial mark), který je implementován do logotypu (wordmark),“ doplňuje creative director Kitchen Branding Matija Vujovic.

Sjednocením Štefánikovy hvězdárny, Hvězdárny Ďáblice a Planetária Praha vznikla v České republice platforma s nejširším portfoliem služeb spojených s vesmírem, kulturou a zábavou.

Zdroj a foto: planetum.cz, kitchenprague.com

  • Hodnoceni redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
3.25 (12 hlasů)
Kitchen Branding logo Matija Vujovic

Související články

Zpravičky

PNS mění po 20 letech logo

Po dvaceti letech mění První novinová společnost…

Zpravičky

Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo

Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…

Loga

Frenštát pod Radhoštěm

Unifer

Loga

Brněnská diecéze

Ondřej Kostiha

Zpravičky

Český ráj má nové turistické logo

Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…

Loga

Huslík

Slow&Rat

Loga

Haná Přerov

Milan Šuška

Loga

Muzeum Prahy

zetzetzet

Zpravičky

Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan

OMV představila novou korporátní identitu, která…

Zpravičky

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo

Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…

Design portál je online magazín o designu. Najdete zde články o designu, profily designerů, studií a také nabídky zaměstnání. Design portál funguje od roku 2005.

  • Kontakt
  • O Design portálu
  • Inzerce

Rádi čteme

  • Časopis Font Font — první grafický časopis
  • DeTePe DeTePe — portál o desktop publishingu

Nejčtenější tento měsíc

  • Umělecký návrh slavnostního provedení Ústavy ČR
  • Beskydské divadlo
  • Botanická zahrada Liberec

ISSN 1803-6112

  • Kontakt
  • Inzerce