Veletrh Tendence 2014: začátek nového kola objednávek

TendenceVeletrh Tendence 2014: začátek nového kola objednávek

Čtyři dny veletrhu Tendence v segmentu dárkového zboží budou věnovány novému zboží pro nadcházející dárkovou sezónu a představí se na něm nepřeberné množství zboží – nápaditého, humorného, inovativního – a to vše pro účely zdobení a radostného užívání si v prostorách interiéru i vně domů, bytů a obchodů. Načasování je více než ideální. Veletrh se koná na sklonku léta ve dnech od 30. srpna do 2. září, kdy je nejvyšší čas začít objednávat na druhou polovinu roku, jež je slavnostně korunována Vánocemi – vrcholem sezóny dárkování, kdy mají obchodníci zaručen nejvyšší obrat.

-
Zdroj: Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Petra Welzel

Doprovodné akce veletrhu Tendence, které vás potěší i inspirují – workshopy, výstavy a přednášky

Na veletrhu Tendence se představí nejenom nejnovější trendy a zboží, ale i nové kolekce na jaro a léto příštího roku. „Díky velmi široké nabídce zboží je Tendence ideálním místem pro specializované obchodníky, kteří se kromě svých klíčových produktových řad zajímají i o doplňkový sortiment. U nás si rychle a jednoduše složíte jedinečný mix, jenž bude „šitý na míru“ individuálním požadavkům vašich zákazníků”, říká Yvonne Engelmann, ředitelka segmentu dárkových předmětů na veletrhu Tendence.

V době, kdy se nakupování stalo koníčkem a dobrodružstvím a lidé si oblíbili precizně naaranžované interiéry, hraje stále větší roli doplňkové zboží, na které se v posledních letech specializovaní obchodníci intenzivně a s úspěchem zaměřili. Tento trend potvrzuje i studie Frankfurtských veletrhů na téma „Atraktivní doplňky – doplňkový sortiment klíčem k úspěchu“. Podle této studie například jen u prodejců osvětlení a interiérového vybavení stoupl v letech 2000 až 2012 podíl obratu z doplňkového zboží typu nábytek, sklo, porcelán a keramika ze zhruba dvanácti procent na téměř sedmnáct procent. Typické doplňkové zboží, jako jsou dekorační předměty, papírové zboží, bižuterie nebo oděvní doplňky, mají jedno společné – jsou to produkty typicky vystavované na veletrzích Tendence a jsou výborným doplňkem ke stávajícím produktovým mixům. Ať hledají zboží do svého základního produktového mixu či zboží doplňkové, na veletrhu Tendence v sekci Giving nákupčí najdou zboží, které bude neotřelé a trendy, navíc se vedle tradičních dárků budou nabízet i rychloobrátkové trendy produkty. Nakupující, kteří sem přijedou za nejnovějších interiérovým designem, doplňky pro dům a byt a sezónními ozdobami a dekoracemi, najdou vše v sekci Living.