Článek

Veletrh Ambiente přináší nové trendy v oblasti designu spotřebního zboží

AmbienteVeletrh Ambiente přináší nové trendy v oblasti designu spotřebního zboží

Ve dnech 15.–19. února 2013 proběhne v německém Frankfurtu nad Mohanem další ročník veletrhu Ambiente, který patří mezi celosvětově největší a nejprestižnější veletržní akce v oblasti designu spotřebního zboží a produktového designu a každoročně představuje nejnovější trendy a špičkové produkty z oblasti stolování, dárků a bytových doplňků. Díla začínajících designérů a mladých talentovaných tvůrců se veřejnosti představí v rámci sekcí „Talents“ a „NEXT“.

Veletrh Ambiente již tradičně přinese trendy spotřebního zboží pro příští sezonu, které se ponesou v duchu motta „Vítejte v džungli“. Designérský tým ze studia bora.herke.palmisano připravil čtyři hlavní trendy zosobňující nové barevné kombinace, tvary, vzory a materiály – a to „blossom field“ (kvetoucí louka), „classic grand“ (stará dobrá klasika), „eccentric domain“ (excentrický svět) a „contrasting sphere“ (hra kontrastů). „Lidé chtějí projevit své pocity, dát průchod emocím a projevit svou osobnost. Proto chceme prezentovat trendy nové sezony velmi individuálně. Vedle osobního přístupu nás však také oslovuje blahobyt, pohoda a máme tendence navracet se takzvaně do lůna přírody,“ říká Claudia Herke ze studia bora.herke.palmisano.

-

-
Zdroj: messefrankfurt.com

Programy pro mladé nadějné designéry

Součástí veletrhu Ambiente jsou také programy „Talents“ a „Next“, zaměřené na mladé nadějné designéry, kteří se ve své tvorbě orientují na oblast užitného zboží, nábytku a šperků. Účast na veletrhu jim poskytuje možnost ukázat více než 150 tisícům návštěvníků, zástupcům odborných médií a výrobcům designového zboží z celého světa své práce, nabídnout nápady, návrhy či prototypy případným zájemcům o výrobu a prodiskutovat s nimi případné připomínky a návrhy na další rozvoj.

V sekci Talents prezentují mladí designéři do třiceti let pouze prototypy svých výrobků. Sekce NEXT je naproti tomu určena mladým designérům, podle jejichž návrhů se produkty už vyrábějí. Letos je program těchto sekcí veletrhu zaměřen na produktové skupiny Dining (stolování) a Loft (interiérový design). Veletrh Ambiente tedy představuje skvělou příležitost pro navázání a rozšíření kontaktů, které jsou pro rozvoj budoucí profesionální dráhy mladých umělců nezbytné.

Pro návštěvníky veletrhu bude v prostorách Gallerie (mezi halami 8 a 9) připravena i výstava vítězných produktů soutěže DESIGN PLUS, které spojuje především novátorský přístup, jedinečný design a nedávné uvedení na trh.

-

-
Zdroj: messefrankfurt.com

-Veletrh Ambiente 2013
Veletrh patří mezi celosvětově největší a nejprestižnější veletržní akce v oblasti designu spotřebního zboží a produktového designu

Datum:
15.–19. února 2013

Místo:
Frankfurt nad Mohanem

Další informace

Design portal

https://www.designportal.cz/akce-vystavy/veletrh-ambiente-spotrebni-zbo.html

01.02.13