Uzávěrka přihlášek do Young Lions již zítra

Young Lions mediaUzávěrka přihlášek do Young Lions již zítra

Pouze do čtvrtka 14. dubna mají dvoučlenné týmy do 28 let možnost se přihlásit do Young Lions, a bojovat tak o šanci jet do Cannes a zúčastnit se Cannes Young Lions. Soutěží se ve třech kategoriích a dnes bychom vám rádi představili vítězné práce z loňského kola v kategorii Media.

Co je Young Lions?

V roce 1995 vznikla na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions unikátní soutěž, která podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci.

Dvoučlenné týmy do 28 let mají v národním kole pouze 24 hodin od zadání na to, aby odevzdaly vypracované koncepty na konkrétní brief. Určený den dopoledne dostanou zadání, druhý den v poledne musí odevzdat návrhy. Brief je tajný až do začátku soutěže, aby všichni měli stejnou výchozí pozici. Formát soutěže se maximálně přibližuje světové soutěži v Cannes.

Týmy mohou být vytvořeny účelově pouze pro tuto soutěž bez ohledu na společnost, pro kterou pracují. Soutěžící se rekrutují primárně z komunikačních, digitálních a mediálních agentur, ale mohou to být také studenti z oboru marketingové komunikace.

Světového finále v Cannes se účastní vítězové národních kol soutěže. V České republice soutěž organizuje FLEmedia ve spolupráci s AKA ve třech kategoriích.

Další informace o soutěži

Národní kolo Young Lions 2010

Níže najdete vítězné práce z národního kola Young Lions v kategorii Media.

Soutěžící měli za úkol vytvořit komunikační strategii pro Slow Food, což je mezinárodní nezisková organizace, jejíž cílem je naučit vážit si kultury stolování, chránit a vychutnávat místní produkty, které by mohly být odsouzeny k zániku na úkor mezinárodní standardizace potravinářských výrobků a rychle se rozvíjející “kultury” Fast Food. Členové hnutí prosazují místní produkty, domácí odrůdy plodin a upozorňují na dávno zapomenuté recepty.

Cílem vytvářené komunikační strategie mělo být nabídnutí členství v organizaci majitelům restaurací a producentům kvalitního českého jídla. Současně i představení organizace a jejích cílů široké veřejnosti.

Výstupem soutěžních týmů je ve všech případech Powerpointová prezentace.

1. místo
Alena Záklasníková, Zuzana Zápotocká / Carat ČR

-
Prezentace

2. místo
Kateřina Huňová, Hana Kundrátová /Universita Tomáše Bati, Zlín

-
Prezentace

3. místo
Michal Benda, Pavel Galík / Universal McCANN / Initiative

-
Prezentace

Young Lions
-
V roce 1995 vznikla na nejprestižnějším světovém festivalu kreativního průmyslu Cannes Lions unikátní soutěž, která podporuje rozvoj mladých talentovaných kreativních odborníků na komunikaci.

Uzávěrka přihlášek:
14. 4. 2011

Datum konání:
Media 18. – 19. 4. 2011
Print
19. – 20. 4. 2011
Cyber 27. – 28. 4. 2011


Další informace a přihláška

Zdroj: Tisková zpráva, FLEmedia, Facebook

 

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/akce-vystavy/young-lions-2011-media.html

13.04.11