Loga

Triple Bang Agency

inhouse

  • Hodnocení redakce
Sending
Hodnocení čtenářů
3 (37 hlasů)

Tomáš Urbánek, Pavel Čada a Radek Schenk založili novou agenturu. Trojice zakladatelů, kteří se potkali v agentuře 2FRESH, se chce pod novou značkou Triple Bang zaměřit zejména na reklamní kampaně a na tvorbu značek. Vizuální styl, stejně agentura samotná, staví na jednoduchosti a hravosti.

Jednoduchost se má projevit i v tom, že v agentuře nebudou žádní account manažeři, ale pouze kreativci, kteří napřímo komunikují s klienty. Jedna z prvních zakázek agentury byl kompletní vizuální styl konference WebExpo.

„Dělat logo sám sobě je vždycky složitý. Člověk by to pořád předělával. Řekli jsme si, že to nebudeme hrotit a uděláme identitu trochu otevřenou a budem si s ní hrát tak, aby nás to bavilo. S názvem, jaký máme, si to můžeme dovolit. Vlastně ani nemáme pevně daný primární logo.” Pavel Čada, art director

Logo

Explikace

Pavel Čada, art director

„Pro nás je naše identita zábavná, hravá, provokativní, výrazná a taky dost jednoduchá na to, aby se dala různě rozehrávat. To je i naše filozofie. Dělat zajímavé věci jednoduše. Snažíme se vždy vymýšlet koncepty co nejvíc přímočaré. Stejně tak spolupráci s klienty nastavujeme co nejefektivněji.

Například nemáme a nechceme mít account manažery. Chceme, aby klient mluvil přímo s kreativci. Naše identita stojí na kolečku (Bangu) a dvou výrazných barvách. Dá se zábavně rozehrávat do všech směrů. A jak je vidět, název hravosti rozhodně prospívá. Chtěli jsme trh trochu vyprovokovat, abychom se na něm neztratili. Proto jsme zvolili takhle výrazný styl.“

Tomáš Urbánek, Pavel Čada a Radek Schenk

Ukázky vizuálního stylu

Zdroj a foto: triplebang.agency